Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 1320 ggr
[Dandelion1000]
0

Stora underkläder i Stockholm/Uppsala

Nu när man helt plötsligt blivit singel så vill jag leta lite sexiga underkläder. Är så trött på att alltid gå runt i mormor trosor och fula bhn (visst de är sköna, men ibland vill man känna sig snygg)

Men är ganska mullig, ligger på D90/ 95 och xxl i trosor. Vart jag än letar på webben efter en affär med sexiga underkläder för mulliga så hittar jag ingenting.

Vet ni vart man kan finna en bra affär i alltingen Stockholm city eller Uppsala för mulliga tjejer?

Har hittat massor på nätet, men är så osäker på att beställa och sen passar dom inte :(

JMax
0

www.korsetten.se har sortiment i större storlekar och även bra måttabeller för sina olika märken.

Tyvärr kan jag inget om Stockholm o deras butiker men jag ska kolla på gravid för där vet jag att vi har en tråd om nån stockholmsbutik med stora bh:ar iaf.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

elyse
0

Triumph vid Kebab House här i Uppsala, har inte de större storlekar?

[Dandelion1000]
0

#1, Gör så. Ska kolla in sidan du länkade :)

#2, Jag har ingen aning, men Triumph brukar inte ha så jätte stora underkläder i sitt sortiment.. Men ska kolla där när jag ska till Uppsala nästa gång

elyse
0

#3 Gör det. Det är ju bättre att kunna prova också när det gäller underkläder. De kan säkert tipsa om fler butiker också, de som jobbar där.

emelie92
0

Finns butiken Change där? De har stora storlekar på underkläder.

JMax
0

Jag har kollat massa gamla trådar nu men jag kan inte hitta den inne på gravid. Men jag är ganska säker på att butiken låg i gamla stan…det är ju mycket till hjälp…

[Dandelion1000]
0

#5 Vad är change för butik? Aldrig hört talas om den, men ska kolla :)

#6 Bara du inte jobbat ihjäl dig med att försöka hitta.. :)
Men att den ligger i gamla stan är väldigt mycket till hjälp. Ska försöka leta vidar, tack så hemskt mycket Tyst

JMax
0

#7 Jag lever än!!Flört Hehe! Jag ska kolla vidare sen, jag vet att den finns där o det stör mig att jag inte hittar den…