Stora underkläder i Stockholm/Uppsala
Nu när man helt plötsligt blivit singel så vill jag leta lite sexiga underkläder. Är så trött på att alltid gå runt i mormor trosor och fula bhn (visst de är sköna, men ibland vill man känna sig snygg)
Men är ganska mullig, ligger på D90/ 95 och xxl i trosor. Vart jag än letar på webben efter en affär med sexiga underkläder för mulliga så hittar jag ingenting.
Vet ni vart man kan finna en bra affär i alltingen Stockholm city eller Uppsala för mulliga tjejer?
Har hittat massor på nätet, men är så osäker på att beställa och sen passar dom inte :(

www.korsetten.se har sortiment i större storlekar och även bra måttabeller för sina olika märken.
Tyvärr kan jag inget om Stockholm o deras butiker men jag ska kolla på gravid för där vet jag att vi har en tråd om nån stockholmsbutik med stora bh:ar iaf.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Triumph vid Kebab House här i Uppsala, har inte de större storlekar?
#1, Gör så. Ska kolla in sidan du länkade :)
#2, Jag har ingen aning, men Triumph brukar inte ha så jätte stora underkläder i sitt sortiment.. Men ska kolla där när jag ska till Uppsala nästa gång
#3 Gör det. Det är ju bättre att kunna prova också när det gäller underkläder. De kan säkert tipsa om fler butiker också, de som jobbar där.

Jag har kollat massa gamla trådar nu men jag kan inte hitta den inne på gravid. Men jag är ganska säker på att butiken låg i gamla stan…det är ju mycket till hjälp…
#5 Vad är change för butik? Aldrig hört talas om den, men ska kolla :)
#6 Bara du inte jobbat ihjäl dig med att försöka hitta.. :)
Men att den ligger i gamla stan är väldigt mycket till hjälp. Ska försöka leta vidar, tack så hemskt mycket 

#7 Jag lever än!!
Hehe! Jag ska kolla vidare sen, jag vet att den finns där o det stör mig att jag inte hittar den…