Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettmode
Läst 1687 ggr
elyse
0

Mössa?

När jag var yngre använde jag aldrig mössa. I gymnasiet blev det en svart basker. Nu har jag bara s.k. Åre-mössor. Jag har också tur i att min mamma mer än gärna stickar sker till mig, så jag har ett tiotal Åre-mössor att välja mellan. Oftast blir det en grå eller en svart.

Vad har du för mössa?

JMax
0

Just nu har jag en ruskigt ful men ack så skön när jag är ute o leker med ungarna. Jag köpte den när jag var i fjällen och lämnade in bilen, det var -25 grader kallt o jag höll på att frysa öronen av mig så jag köpte den första bästa billiga jag hittade. Återkommer med bild.

Ska jag till civilisationen undviker jag mössa…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

Använder inte mössa utan tar luvan på jackan, om jag hade passat bra i mössa hade jag dock använt det ;)

Hemma blir det jämt mössa nu när det är kallt, förtillfället en brandgul med Nalle Puh som kramar ett rosa hjärta x)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Musiken
0

har en tjock vit stickad mossa med en boll pa toppen :) Faktiskt riktigt snygg!

Tindrar
0

Har en egenstickad grå, ganska stor som jag använder i stort sett hela tiden.

L1ll4n
0

Jag har en mössa som är rosa där det står "Bad Hair Day" ;)

elyse
0

#5 Haha, jag såg en tjej på bussen som hade en sådan fast den var svart. ^^

L1ll4n
0

#6 - min pappa skrattade åt mig när han såg den ;p

olympiathurfjell
0

har en svart stickad eller min mörkblå bad hair day som min pojkvän fått av en tjejkompis ;)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

Rasmusmatte
0

Jag har aldrig gillat mössor. Ser helt enkelt inte klok ut.

elyse
0

#9 Jag tror att man måste ha haft mössa "från början" för att det ska se bra ut/kännas OK.

JMax
0

Det är skönt med mössa men jag ser ut som en mupp i mössa så den används oftast bara hemma o i pulkabacken inte offentligt hehe!

SaraC
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjock, stickad med tofs längst upp (bilden) när det är riktigt kallt. Pannband i fleece när det är kallare och tunnare pannband när det är mindre kallt Skrattande Hellre skämmas än förfrysa öronen, det är inte kul. Nu skäms jag inte i mössa, tycker bara det är mysigt, men det kan ju vara lite bökigt ibland.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

JMax
0

#12 Fast du passar ju riktigt bra i mössa med! Pannband ska jag nog testa i vinter, tack för tipset!

hannakb
0

Jag älskar att ha mössa, just nu har jag tre randiga, smurfmössor från indiska. Men ska försöka sticka några själv då jag har ursnyggt garn som skulle passa perfekt till en mössa.Skrattande