Inreda klädkammaren
Min klädkammare har varit full av skit en längre tid men nu ska jag tömma den och fixa mig en fin liten klädkammare med kläder och plats till förvaring av smycken, hattar och andra accessoarer.
Problemet är att jag inte vet hur jag ska göra med förvaringen, jag hade behövt köpa nya fina (och billiga) smyckeskrin till exermpel… och hur förvarar man håraccessoarer? (tex klämmor, diadem, rosetter och liknande) Just nu är allting huller om buller och jag slarvar bort mina saker hela tiden så förvaring är verkligen a och o för mig nu!
Har ni några tips och förslag eller vill visa bilder på hur ni själv har organiserat allt så uppskattas det!

Kanske kan ta några bilder i min imorgon och visa :)
Har dock inte så mycket förvaring för hörsmycken och sånt, men lite inspiration kanske det kan ge :)

Kolla på loppisar/second hand efter smyckesskrin. Indiska har haft ganska många fina till hyfsde priser också.
Diadem kan man sätta upp som dom sitter i affärern, på en rund stolpe eller likande.
Klämmor förvarar jag i en fin glasskål.
Visa gärna bilder på garderoben så är de lite lättare att komma med tips :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Ser fram emot bilder! Lättare att komma med tips då med!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!