Jag har mina och dotterns i smyckeskrin, på fläkten i köket och i ett fönster…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag har mina och dotterns i smyckeskrin, på fläkten i köket och i ett fönster…

Jag lägger dem där de får plats typ, så det brukar bli att jag hänger upp dem i min hylla på toaletten eller lägger dem i någon burk.
- Medarbetare på studier.ifokus
I smyckeskrin, och det jag använder ofta ligger lite hullerombuller på ena stereohögtalaren i mitt rum haha :p
Jag har dem uppdelade i små smyckesburkar från Indiska, guld för sig, silver i en, stora i en… Sammanlagt 12 burkar, men då är några halsband och armband med där också.

Har inget vettigt förvaringssätt. Lägger dom oftast i badrumsskåpet, men tappar ofta bort. Drf har jag bara billigare örhängen nu :P

har en öronhängs hängare =)
men de som jag har nästan varje dag har jag liggande i bokhyllan

#7 Hur ser en sån ut?:)
Jag har mina i ett litet smyckesskrin
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#7 Åh den måste vi få se bild på!
#7 Jag har också en sådan.
#9 Ett exempel är:

#10 Så smidigt!! Funderar på att beställa ett, måste börja använda mina örhängen mer o sådär har man dem ju framme o enkla att komma åt hela tiden.
En vanlig ram, som plastet är borttaget på, satt på en tygbit på baksidan inne i den. Och vipps så kan man hänga örhängen där :) Kul grej om du gillar att pyssla :)

#12 Bra tips!
Dessutom så blir de ingen röra bland dem att dom fastnar med varandra osv :)

I ett smyckesskrin från guldfynd. 
Mvh Ellenfyrkant

#12 Oj vilket bra tips! Ska absolut snida ihop en sån
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag kan inte bestämma mig om jag ska göra en eller beställa en…
Netto brukar ha jättebilliga sånna "öronhängs-hängare":p Ser typ exakt likadana ut som dom i länken.
En väns syster han e sjukt cool, var likadana hål fast som en hel cirkel, som man sen kunde snurra på. Typ. Vet inte hur man ska förklara. Tänk typ hängarna för solglasögon i affären fast liten och snyggare.
Mina ligger i mitt smykesskrin. Men dom jag använder nästan dagligen (2 - 3 st) brukar ligga framme, på min byrå eller nått :P
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

#18 Ska kika på Netto nästa gång jag är där!
Jenny