Ert bästa plagg
Berätta vilket plagg du vill lovorda i din gaderob.
För mig är det jeansen, mina linnen, perfekta både som basplagg och till party!
Först tänkte jag att det är en omöjlig fråga men sedan såg jag ditt val och då blev det självklart:
Jeansen!
Tom

det varierar, just nu är det en tröja från Extrem - den har jag jämt…. inte så glamouröst, men skönt när man sitter hemma och pluggar…
Jeansen. :)
Sen även skärpet, om det räknas.. Fast det befinner sig aldrig i garderoben, utan alltid på jeansen - oavsett vilka. Även jeanskjolen när jag har den. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jeansen :) Fast nu på vintern med -27 så blir det mest dobsom
Så sköna

Jeans är en favorit, men ska jag vara riktig ärlig?!!…..det plagg jag har svårt att vara utan är…..(törs jag??)……….min röda morgonrock i velor…

#4 Härlig!
-Dessutom kan den piffas upp med skärp i midjan!:)

Vad är det för trista svar. Detta är ju en glamoursajt! Mitt favoritplagg är min frack, eller möjligen min uniform.
Oskar

Mina sjalar (siden, mohair, ylle, lin)! De finns för varje tillfälle och kan piffa upp eller mysa till vilket outfit som helst, jag känner mig alltid hemma i en sjal:)

38 Bilder?;)

Min LBD. Kanske inte används så ofta, men känner mig så glamourös i den :)

Min LBD är faktist tvådelad, hmm kanske snart ska ta ut den och rasta den ihop med ett par pums, måtte snön snart vara borta..

mina bästa plagg är mina lackkläder, som jag bara ÄLSKAR. annars är det jeans, även om jag har slängt mina favoritbrallor inköpta i usa.

#10 Nja. Om du bjuder mig på en fest där klädseln är högtidsdräkt så ska jag ha på mig paraduniformen. :)