Korall i sommar?
Jag har en klänning i korall färg sen förra sommaren. Jag använde den endast en gång men gillar den mkt så jag undrar om jag "kan" använda den i sommar oxå.. eller är det inte "inne" nu?
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
*putt* ;)

Tycker att korallfärgen passar utmärkt sommartid!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Det passar väl alltid till solbränna?
Tack för svaren :)

#3 Jätteläckert till solbränna! Är jag blek däremot passar jag absolut inte i det…

Skit snygg färg som gör sig jätte bra på sommaren :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Korall är alltid hett på sommaren!
Korallfärgat är alltid hett på sommar'n, som alla andra redan sagt, till den brunbrända huden! :)

Vad finns det för åsikter om korallfärgat rouge?

#10 Kan väl va fint i väldigt måttlig mängg kan jag tycka :) Aprikosfärgat antar jag att du menar, lite ljusare än korall!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#11 nepp, korall.
"Rouge Sunrise
Ett korallfärgat rouge som passar de flesta hudtoner."

Ingen färg jag själv skulle använda på rouge. På sommaren nöjjer jag mig med den läckra solbrännan och på vintern skulle jag inte vilja ha den färgen.

#12 Det har jag aldrig sett, har bara sett aprikosfärgat. Korallfärgat måste ju va mega starkt!!
Jenny

#14 Hm jaa.. letar som bara den efter err rouge nu som passar mig. Svårt ><
Korallfärgat är hett även nu under sommaren 2010, så shoot! 
Korall är snyggt! Som alla skrivit ännu bättre till solbränd hud :) Ja själv springer runt i korallfärgade shorts! :P