Hjälp Vanilj parfym
Hej, jag hade förut en vanilj parfym och den har tagit slut och det var H&Ms egen men den säljer dom inte längre men nu har jag en annan men jag e välldigt sugen på en vanilj igen men vet inte var jag kan köpa en som är skapligt billig… Men om någon vet en eller flera vaniljparfymer så berätta gärna vad den heter och kostar och var jag kan köpa den och gjärna bild , tack 

Jag har en från Lush, det är en "hårdparfym" i en burk. Man tar lite på fingret o smörjer in där man vill ha.
Vet inte vart jag har den just nu och inte vad den kostar då jag fått den. Kan ta bild när jag hittar den, det är som en liten lipbalm burk.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Yves Rocher har en vanilj parfym kostar 39 kr för en liten och typ 79? för en stor. :)
The Body Shop tror jag har. För övrigt, visste ni att den första body shop butiken öppnades brevid en begravningsbyrå? Ganska komiskt haha ;)
okej :) tack ska kolla på Yves rocher och the body shop ;) och karnske lush om jag hittar en sån affär 

#4 Gör så! Tror Lush har en hemsida man kan beställa ifrån med men jag är inte säker, lite coolt med en fast parfym.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Lite sent men med finns tex Alyssa Ashley "Vanilla" på kicks för 185 kr :)
-' Rebecca Johansson