Jag har just hittat barnflicka så denna helg ska vi ( hmm han vet inte det än iof) passa på och roa oss.
Tänker dricka champange och äta god mat:)
Det låter som en mysig helg :)
Ta det lugnt.. Om ingen annan hittar på nåt åt mig. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag och sambon och fyra av våra illrar ska till Norge på en utställning. Åker imorgon kväll/natt och kommer hem lördag kväll.

#4 Åh vad roligt, lycka till:)
#5 Tack så mycke :)
Lycka till. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lycka till :)
Jag ska 'passa' hästarna imon, sista dagen. Sen måste jag plugga >.< o sen kmr jag nog va med ngn kompis :)
Min syster ska gifta sig imorgn!! :D:D Så det blir till att fira dom :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Åhh jag ska på domarutbildning *möss* och ska utbilda mej till domare i Pet Class
Var domarsekreterare på en musutställning.. men nu kanske jag kommer att vara domare ;) Det ska bli jättekul!

Jag ska åka bräda i Sundsvall hela helgen…
Jag och johan har våran 3årsdag idag, men vad vi ska göra vet jag inte, äta middag. typ :P
Idag så ska jag vara med Gustaf.
Och sen imorrn vet jag inte riktigt. Blir nog stallet om inte Gustaf bestämmer nått annat :)
/ Sara & Casper

I går var iv utan barn på Belgobaren =Ur god mat!

denna helgen har jag jobbat o firat både min pappas födelsedag o en kompis lillebrors födelsedag..
Jag har varit på domarutbildning! Och är snart Pet Class domare *möss* :)
Och jag köpte 2 st nya möss igår! En mamma med hennes 4-veckors
dotter! Jättesöta och tama!
Jag har haft en bra helg. Ingen av flickorna blev placerade så dom fick inge pris men fina omdömen blev det och vi vann ett storpris i lotteriet. En stor transportbur med hängmatta och sovpåse och nallebjörn och leksaker i. Och sen blev det lite fler vinster som illrarna uppskatta :) När vi skulle hem upptäckte vi att bilen gått sönder. Som tur va gick det att bogsera igång bilen och vi kom hem :)

Grattis till buren, stackare ang bilen bara..
Ja men som tur är så jobbar Manne som bärgare och är bilkunnig :)

Ja det var ju tur.