Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 400 ggr
sofie
0

Helg

Snart börjar helgen. Vad ska ni göra då?

Linda
0

Jag har just hittat barnflicka så denna helg ska vi ( hmm han vet inte det än iof) passa på och roa oss.

Tänker dricka champange och äta god mat:)

sofie
0

Det låter som en mysig helg :)

Alex
0

Ta det lugnt.. Om ingen annan hittar på nåt åt mig. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

sofie
0

Jag och sambon och fyra av våra illrar ska till Norge på en utställning. Åker imorgon kväll/natt och kommer hem lördag kväll.

Linda
0

#4 Åh vad roligt, lycka till:)

sofie
0

#5 Tack så mycke :)

Alex
0

Lycka till. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

__iE
0

Lycka till :)

Jag ska 'passa' hästarna imon, sista dagen. Sen måste jag plugga >.< o sen kmr jag nog va med ngn kompis :)

Tina-A
0

Min syster ska gifta sig imorgn!! :D:D Så det blir till att fira dom :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[mjuue]
0

Åhh jag ska på domarutbildning *möss* och ska utbilda mej till domare i Pet Class Glad Var domarsekreterare på en musutställning.. men nu kanske jag kommer att vara domare ;) Det ska bli jättekul!

Terrierlina
0

Jag ska åka bräda i Sundsvall hela helgen…

bubbelbubbel
0

Jag och johan har våran 3årsdag idag, men vad vi ska göra vet jag inte, äta middag. typ :P

Cevir
0

Idag så ska jag vara med Gustaf.
Och sen imorrn vet jag inte riktigt. Blir nog stallet om inte Gustaf bestämmer nått annat :)

/ Sara & Casper

Linda
0

I går var iv utan barn på Belgobaren  =Ur god mat!

Destany
0

denna helgen har jag jobbat o firat både min pappas födelsedag o en kompis lillebrors födelsedag..

[mjuue]
0

Jag har varit på domarutbildning! Och är snart Pet Class domare *möss* :)

Och jag köpte 2 st nya möss igår! En mamma med hennes 4-veckors Kyssdotter! Jättesöta och tama!

sofie
0

Jag har haft en bra helg. Ingen av flickorna blev placerade så dom fick inge pris men fina omdömen blev det och vi vann ett storpris i lotteriet. En stor transportbur med hängmatta och sovpåse och nallebjörn och leksaker i. Och sen blev det lite fler vinster som illrarna uppskatta :)  När vi skulle hem upptäckte vi att bilen gått sönder. Som tur va gick det att bogsera igång bilen och vi kom hem :)

Linda
0

Grattis till buren, stackare ang bilen bara..

sofie
0

Ja men som tur är så jobbar Manne som bärgare och är bilkunnig :)

Linda
0

Ja det var ju tur.