Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 450 ggr
Robert
0

"Red top" med Petra...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För ett par veckor sedan träffade jag Petra på en bröllopsmässan i Tammerfors och Ideapark. Petra hjälpte sin pappa på mässan och jag passade på och frågade henne om jag fick ta några bilder. Det blev väldigt bra bilder och jag föreslog en fotosession.

Här lägger jag upp några rykande färska bilder tagna på Petra. Fotosessionen hade vi bara för några timmar sedan. Och jag måste villigt erkänna att det blev väldigt bra. Hon är väldigt vacker och bilderna blev riktigt sexiga, eller vad tycker du?

Hälsningar

Robert

Robert
0

Lite mindre….

Robert
0

…och något närmare. Börjar det kännas hett?

Robert

Alex
0

Sista bilden tyckte jag väldigt mycket om. Bra gjort. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

bildochfoto
0

#2 är ju topklass både från modell och fotograf. Perfekt ljussättning.

E_hjo
0

Ja, bild 2 var ju bra  =)

pjuck
0

Jag tycker att 1:an och 2:an var snygga! Men, 0:an däremot, påminner mig lite om min fulla bästa vän som ska sätta sig på en snuskig toalettstol på krogen.. ungefär..

Kan tänka mig att män tänker annorlunda iofs. Hursomhelst, tycker jag att hon ser fräsch ut på alla tre bilderna. Trots toa-tanken =)

Sussi
0

Var du på bröllopsmässan i Vasa också?

Anne
0

Sista bilden tyckte jag om, men jag tycker inte att någon av dem är ett dugg sexig. Håller med Pjuck, lite den känslan. Och även på andra bilden ser hon lite drogad ut, tycker jag. Ansiktsbilden är däremot superläcker, och där tycker jag hennes fina drag kommer bäst till sin rätt.

Cevir
0

Tyckte om alla tre bilderna, men den tredje bilden tilltalade mig verkligen jätte mycket! Mkt bra fotat!
/ Sara

/ Sara & Casper

Robert
0

Tack för era kommentarer. Det blir en annan fotosession med Kathelyn i morgon, http://www.onemodelplace.com/member.cfm?ID=218235. Vi åker ut till Sveaborg tillsammans för en fotografering.

På tisdag blir det kanske nakenfotografering tillsammans med Malla, http://www.onemodelplace.com/member.cfm?ID=108511

Är det bilder som intresserar er här på glamour, eller ska jag vänta med bilder tills jag har hittat en modell som poserar i träningsoverall och raggsockor?

Hälsningar

Robert

Linda
0

Sista bilden= wooow, skit snygg!

-Bra jobbat till er båda:)

Denna kommentar har tagits bort.
sofie
0

Jag gillar den sista bilden. Den va jätte bra :)