Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 1649 ggr
a-larsdotter
0

hårinpackning?

vet ni någon billig super inpackning som gör under till slitet blonderat hår?

ssofia
0

slitet hår vårdas bäst genom att klippas av och skötas bättre nästa gång.. Tungan ute det finns ingen hårinpackning som ger långvarig effekt, tyvärr!
Är inte så duktig på det här med hårinpackning, men det finns en del och köpa i vanliga matvaruaffärer som ska vara bra för slitet/blonderat hår.. läs på förpackningen! Skrattande

JMax
0

Billigaste är att ta en kur med olivolja.

Annars har ju HM billiga, de kanske inte är superbra men det beror ju på i vilken prisklass du vill hålla dig.

Jag har just nu LÓreal Intense Repair den kostar runt 150:- tror jag sen har jag Wella hårkur som jag brukar ta i topparna och låta vara kvar där, den kostar runt 50:-

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Emelie-G
0

Redken har en ruskigt bra hårinpackning för slitet hår, anti snap heter den men är dessvärre inte särskilt billig, kostar ca 400:-..

Birke
0

Finns inte en enda produkt som kan reparera slitet hår, vad förpackningen eller reklamen säger. Produkterna innehåller saker som lägger sig på ytan vilket ger en fantastisk känsla, men hindrar även fukt och annat som behövs för att hålla håret i fint skick, så i slutändan leder det inte till annat än ett risigt hår ;)

Eklang
0

Olivolja, mosad avokado och balsam som sitter i ett tag! Håret mår super! :) Du kan även som #2 säger, bara använda olivolja :)

Emma, medarbetare på Hästfoto.

a-larsdotter
0

men jag har hört att olivolja tonar ut lite på hårfärgen :(

JMax
0

#6 Det har jag inte märkt.

Jag har haft det i när jag har haft håret färgat mörkbrunt men inte märkt att det skulle tona ut nått. Nu bleks det brutalt men det är ju av solen.

a-larsdotter
0

okejokej, nått jag bara läst så :)

UG
0

Om jag packar in håret i olivolja, ska jag shamponera sedan?

Birke
0

#9 Kan behövas för att få ut all olja sen.

JMax
0

#9 Japp, annars ser det riktigt fett o äckligt ut. Men ta lite o känn dig fram hur mycket du kan använda i ditt hår. Det kan vara svårt att få bort om du tar i för mycket.

Eklang
0

#6 jag har både blonderat och färgat hår (halva faktiskt Tungan ute) men jag har inte märkt att färgen åkt ur för att jag använt olivolja i Glad

Emma, medarbetare på Hästfoto.

olympiathurfjell
0

olivolja kör jag med o de funkar hur bra som helst :)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se