När jag är trött på glamourösa Linda så flyr jag gärna fältet och drar av mig min sminkmask och party toppar och gärna firar det så här..
Vad brukar ni göra?

Bilden är tagen i Skottland när vi vandrade, i helgen så var vi i Uggleviksparken och drack varm choklad med barnen, det är glamour för själen.
Åh det såg riktigt skönt ut och vara ute i naturen.=)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Ja det såg verkligen skönt ut :)

Men tro mig!
Ha ha jag kan verkligen lyckas med konsten att se annorlunda ut osminkad ute i skogen mot till vardags, men det kan vara så skönt ibland.

Hehe, jag är alldeles för trött för att orka sminka mig till vardags. Det blir bara om det är ngt speciellt isf. Det enda som hålls glamouröst är naglarna.
sminkar mig alltid….även på stranden sorgligt nog..fast jag har dragit ner på det nu…..men folk känner knappt igen mig närde ser mig osminkad
#7 Samma här, blir knappt heller igenkänd utan smink. ;) Idag är jag osminkad.. Hemma hela dagen utan att göra något vettigt, då har det inte blivit av.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag är periodare…..ibland kan jag inte gå ut utan smink…….ibland(fast mer sällan) så känner jag mig spacklad med bara mascara…
Enda gången jag ser bra ut osminkad är när jag är solbränd och fräsch. Då kan det till och med bli överflödigt med en massa make.
Nu är jag blek som ett spöke, så det är bara att spackla… ;)
Jag är inte sminkad på helger, om jag inte ska nånstans. Och ibland tar jag bort sminket på kvällen. Sen så har jag absolut inte smink när jag är hemma o e sjuk!
väldigt konstigt.. skrev i den här tråden förut. Men det försvann :O

jag älskar att vara osminkad men när min bror knappt kände igen mej när vi träffades ute så fick det bli slut på det!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Linda - Plötsligt blev du lite lik Petra ;)
På våren sminkar jag mej aldrig. Och då ser jag som värst ut röda rinnande sönder kliade ögon och sönder snyten näsa, har pollenallergi. Och på sommaren sminkar jag mej väldigt sällan, bara då jag ska på party typ. Tycker det bara är jobbigt med smink som rinner när det är för varmt ute eller då man badar. Men på höst och vinter så sminkar jag mej rätt ofta.

#13 Hi hi skratt ja vi e lixom syrror;)