Vilka sidor är ni inne på?
Är lite nyfiken på vad glamourarna hänger på för sidor, både ifokus-sajter och andra internetsidor :)

Ifokus-sidorna jag är inne på mycket är, för utom glamour.ifokus, hår, hästhoppning, kvinna, natural horsemanship, ridsport och ridtravare. Jag tkr även det är kul att bara klicka in på ngn av sidorna på måfå o se vart jag hamnar ;)
Annars är jag inne på Facebook och Bilddagboken, men inte så aktivt. Lockig.se är jag inne på mkt då jag är intresserad av sån sorts hårvård som sidan riktar sig till.
Annars är google och youtube mina polare - där hittar jag många roliga saker :)
iFokus:
- Hästfoto (sajtvärd)
- Musik
- Ridsport
- Glamour
- Hemsidor
- Värdsajten
Övrigt:
- Bilddagboken
- DeviantART
- Paramore.net
- Livejournal
- Tumblr
- Youtube
- Equipe
- Paramore Sweden (min sida)
- annaattlid.se (min sida)
- Felsms
- Tjuvtittat
- Tjuvlyssnat
- Aftonbladet
+ en hel del till, mindre sidor som jag inte orkar nämna 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Här då sen gravid där jag är Medarbetare. Gillar oxå att klicka runt på måfå bland sidorna o läsa lite.
Facebook o lite bloggar sen gillar jag att googla runt o se vart jag hamnar.
Felsms måste man ju bara läsa! Fy va många skrattattacker man fått därifrån!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Här på iFokus så läser jag mest på glamour, bodyart och studier iFokus. Men jag kollar även ibland andra sidor som typ hår, privatekonomi, bloggande och annat som jag har under "Mina sajter". Sen om jag har tråkigt så klickar jag runt på annat på iFokus som olika djur sajter osv.
Men andra sidor som jag också är på är facebook, bilddagboken, min hotmail och så spelar jag lite onlinespel på king.com. Men eftersom jag är ett stort bodymod fan så kollar jag även in massa forum och andra sajter som handlar om det det som typ helgon.se, likström.se, gaddad.se, bodymod.org, bodymodifications.net och massa andra mindre sidor.
Sen blir det olika bloggar som jag också kollar på och det är lite blandade bloggar som handlar om bodymods eller modebloggar. Men jag är också en riktig periodare så ibland så har jag perioder där jag läser mycket om hår och då går jag mycket in på sådana sajter andra perioder så läser jag mycket om djur och då blir det såna sajter osv.
Sen så finns det sidor jag går in på ibland som till exempel tjuvlyssnat och så kollar jag även på massa andra sidor som jag till exempel hittar på google. Det är inte så att jag läser alla sidor varje dag men då och då går jag in på dem och uppdaterar mig.
Jag har säkert glömt något viktigt som jag inte kommer på nu 
- Medarbetare på studier.ifokus

#2 Twilight då? :D Har för mig att det var du som startade upp den? :)
#5 Jo det stämmer men jag har lämnat över sajtvärdsplatsen och har inget intresse för det längre, tyvärr, men så är det 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag ar mest inne pa iller, bokstavsfolk, amigurumi, relationer och kvinna, men har en del andra sajter som favoriter ocksa dar jag mest laser och inte skriver sa mycket.
Annars sa sitter jag mest pa facebook, flashback och mailen.
// Amanda
Brukar mest vara inne på Foto och här, på Glamour.. annars blir det inte så många fler.. :P
Facebook, Bloglovin, min blogg osv.. lite blandat..
Mesta tiden jag är vid datorn går åt till photoshop, redigering av bilder och omorganisation av mina mappar just nu..en hel del tid till wow också, för och rensa tankarna ^^,

På iFokus är det mest Glamour & Marsvin nu, övriga är Blogg, Bloglovin, Facebook, Yputube, Hotmail mm
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
iFokus:
- Kanin
- Jättekanin
- Djurfoto
- Glamour
- Kaninhoppning
- Teddykaniner
Övrigt:
- Bilddagboken