Niveas Protect & Bronze?
Råka av mindre slum gå in på Niveas hemsida och såg denna produkt och tycker den verkar toppen om man har svårt att få färg. Men produker låter ju alltid bra på såna hemsidor.
Så har någon här testat den? I så fall vad tyckte ni om den? Var den så bra som det sägs på hemsidan och vad kostar den?
Kort sagt, berätta för mej om produkten. :)

Skriver för att få följa tråden.

Den låter ju intressant! Nivea brukar ju ha bra produkter annars så jag tror att den kan vara värd att testa.
Funderar över hur den funkar om man blir svettig, råkar torka bort lite eller inte får jämnt, det kanske blir flammigt?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#2 Det ju en av frågorna som skulle vara intressant att vara. Jag slutade med BUS för jag får det ojämt och så.

#3 Vill du bara bli brunare är ju Dove´s BUS lotion perfekt, älskar den o använder den även i ansiktet, den blir inte flammig eller ojämn men den har ju heller inget solskydd som Niveas. Måste leta rätt på Niveas nästa gång jag shoppar.

#4 Har Dove, men är helt nöjd, vet ej varför. Men det bästa är ju att slippa ha två, visst Nivas blir man ju inte brun om man inte går ut, men man borde ju inte sitta inne hur mycket som helst när det är så fint ute. ;)
Var och köpte Nivea förut, 20, men svårt att säga något ännu då jag ej varit ute så mycket, en lite stund kom nuss in. Men det riktiga eldprovet kommer förhoppningsvis i aug när jag ska på läger och kommer att vara ute mer eller mindre hela dagarna.

#5 Vad kostade den?

#6 På affection kostade den 109 kr, men den fanns även på maxi men just nu bara med 10 och jag ville ha minst 20, maxi tror jag ej den gick på över 100 kr tror 95, men tittade ej så någoa på priset då de ej hade den jag ville ha.
Rek. pris tror jag ligger på 120 kr.

Då var det ju ett ganska normalt pris för solskyddsfaktor iaf.