OT- Vad gör du nu? #31
Mera babbel!!
Va pysslar ni med?!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

I dag har jag bäddat rent, tvättat en massa, klippt gräsmattan, städat kylskåpet och gjort en massa andra saker så jag tycker att jag vart jätteduktig…
Har nyss kommit hem ifrån en heldag i Katrineholm, nu ska jag och familjen äta "middag" :)
Värd på Choklad iFokus
Jag har tittat på film och ska borsta tänderna nu.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Ska gå och ta mig en dusch

Råkade fastna på msn så nu kom jag precis ur duschen…Lite senare än vad jag tänkte mig men nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng o sussa gos!
Gonatt allesammans!

Läser bloggar & uppdaterar själv men funderar på att ta mig ut i den härliga solen istället!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Försöker se fräsch ut även om jag hamnade i säng klockan 3 igår natt. Ska in till stan med 3-bussen…

Har precis kommit hem, mår rätt dåligt från igår… Men ska snart beställa biljetter och packa.
- Medarbetare på studier.ifokus
Sitter och kikar på "Ladies Night"-biljetter.. ska ge min mor det i 50-års present har jag tänkt! :)

Ska snart ut och rida med en kompis :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Sitter och käkar godis och klickar runt på inyernet.
Mvh Ellenfyrkant
Nu är det matdags.. (tjockis-tajm..) pizzzaaaa! :)
Tänkte skriva ut några bilder. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Tar det lite lungt. Firat lille Victor i dag, han har blivit ett helt år i dag!
Varning för chockerande nakenfis bild! ;o)

Hmm…Bilden vill visst inte… Provar igen.

Jagar en j***a fluga som inte går att ha ihjäl…Den kommer reta mig till vansinne i natt…

Fastnat på msn men ska försöka slita mig nu o skutta i säng…
Gonatt!

Underbar dag! Solen skiner o jag ska trycka i mig lite jordgubbar sen slänga i hop en tårta.
Har nyss gått upp och duschat, ska ta och äta frukost snart :)
Värd på Choklad iFokus
Gör ingenting för tillfället. Får väl äta något snart.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#15 Haha han är ju för söt :D
Dregglar på nellys rea
Jenny
Dagdrömmer… :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#15 Gulligt värre^^
Är med en kompis, har precis käkat.

Har precis kommit till Malmö, tar det lite lugnt nu.
Väntar på att åttondelsfinalen i fotbolls-VM mellan Argentina-Mexiko ska börja och tröstäter kakor för att inte börja lipa haha, ska ha ff hela veckan då mina föräldrar är bortresta men efter några timmars ensamhet börjar jag inse att jag faktiskt saknar deras sällskap.. Får nog ringa hit nån kompis innan jag blir deprimerad haha!

Mätt…Fika, tårta o nu grillat…Full fart hela dagen med gäster till lilleman. Han fick äta tårta själv, hoppas Vanish håller vad det lovar för det var blåbär i tårtan.

Rabarberpaj o film på 3:an med Robin :)

Väntar på Burn Notice
Jenny

Kom på att jag skulle maila min läkare så att han har lite upgifter imorgon. Bäst att sätta fart med det…
Ska läsa en stund och sedan sova.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Gaah…Mätt så jag håller på att explodera! Kan knappt andas ju.
Mailet har jag inte fått iväg en…suck

Skuttar i säng. Ögona går i kors så jag får maila i morrn bitti istället.
Gonatt!

Ska snart åka till jobbet igen. Fick jobba över igår kväll pga trafikproblem så där var min skönhetssömn borta. Ledighet mellan 00.00 och 9.15 vart det bara. *Gäsp
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Ännu en underbar morgon med skinande sol!
Ska se om jag lyckas få i väg mitt mail nu…

Grannen ringde, nu har vi hämtat en kyckling som överlevt. Maja Rädd ska hon heta enligt dottern…
Ska i väg o skola in lilleman hos dagmamman nu.
Jag tänkte rita lite.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Ska lägga mig i solen och skriva packlistor
Jenny

Hemkommen från inskolning av Victor, sex barn…Jag ska gå i dvala ett halvår nu tror jag. Är djupt imponerad av hur dagmamman orkar med alla dessa små vildingar…
#37 Packa till vad?!?! Svin SM?

Ska snart ut på stan och shoppa.

#38 japp och Falsterbo :D:D:D
tar en solpaus
Jenny

#41 Fuuuuuuuuusk!!
Har pillat ut banan ur Victors öron, de kan få in det ganska långt in…

#42 Hehe ska bli skitkul :D gosigt med banan i örat… hahaha
putsar marsvin
Jenny
#41 När är det marsvins-SM? :)
Tråkar…
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Kollar på flyg ner till Nice (Frankrike), ska antagligen åka och hälsa på en kompis en vecka som jobbar au pair där :D
Just pratat med Expert i Ronneby, de har fixat ihop ett kanonerbjudande ihop med Olympus, bara till mig! mahaha.. känner mig speciell! :)

#44 Marsvins SM är nu i helgen.
Stoppar ungar i säng o SKA försöka ´göra det samma med mig själv SNART…se hur bra det går. Ska bara äta först sen röjja upp ute, inne, packa till lilleman i morrn o lite annat smått o gott…
#47 Okej, spännande! :)
Har duschat, och innan det var jag, mamma och bröderna på en kvällspromenad på stranden i det ljuvliga vädret!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#44 Som sagt i helegn :) I Järbo!
Kom precis hem från övningkörningskursen och ska pilla lite med hästar & marsvin
Jenny

#49 Tur man bor en bit i från dig…Hehe! Känns riskfyllt att vistas i dina trakter nu! ;o)
Jag ska sikta in mig på kudden, tar med en bok oxå. Och flugsmällaren…
Sitter och kollar igenom mina studentbilder.. kan fortfarande inte tro att det är sant.. sitter och lipar när jag ser alla underbara bilder! 

Ska nog fixa mina kläder lite, allt ligger i en enda röra. Sen blir det till att sova :)
Ska försöka vara duktig idag och försöka göra lite saker som jag skjutit upp alltför länge.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Svettas…
Ska ta en dusch och sen blir det frukost för att senare åka vidare mot frisören!

Det finns inget kallvatten i duschen!!! Bara skållhett! Hur fasen ska jag nu kunna ta en svalkande dusch??!?!?
Har nyss ätit middag, ska snart åka ut till sjön och ta ett dopp :)
Värd på Choklad iFokus

#50 Haha näe du kan nog vara lugn ;) Ska dock gå ut med lokal radiovarning när jag ska ut på vägen…
Ska bort och köra Arnold!!
Jenny
Sitter och drar i mitt hår.. funderar på om jag gillar det kort eller om det ska få växa ut igen.. 

Duschat i trädgårdsslangen…det finns inget kallvatten inne i duschen vet i fasen vart det tagit vägen. Men jag kan lova att i trädgårdsslangen finns det inget varmvatten…Fy fan va kallt, det skramlade isbitar ur den…Ska prova att skålla mig lite sen så att jag blir ren…

Ska snart se en film, systrar i jeans blir det. Hoppas den är bra :D

Svettas…Jag kan inte sova när det är så här varmt…Jag har nyss varit o dragit täckena av ungarna de är dyngsura av svett…

Nu vet jag hur en skållad mandel känner sig i juletider….Jag måste helt klart fixa så vi får kallvatten i duschen i morrn. Ren är jag iaf…
Får vara vaken hela natten tror jag för jag kan bara inte sova när det är så här varmt…

Slappar på balkongen samtidigt som jag springer några turer till tvättstugan.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Ska försöka planera min dag.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Precis uppstigen.. snart blir den en dusch.. sen kommer pojkvännen hit och fikar :)

Vart på sjukan o fått en helskum höris. Det är inte en sån här jag ska ha men jag får testa denna i två månader för att se om den funkar bra sen beställer de en annan smidigare variant åt mig. Denna är som en stor klump som sitter på ett diadem typ, verkligen helläckert. En extra piffig detalj är att det står TEST på den med tydliga vita bokstäver…Ska pimpa den lite o sätta över nått så att det inte syns lika bra tror jag sen ska jag nog testa olika frisyrer för att dölja den lite mer.
Ska göra mig iordning och sen gå ut och gå med en kompis :)

Ska iväg till något köpcentrum snart :)

Hmm…Frisyrtestandet har endast resulterat i ett stort ruffs som gör att jag ser mer galen ut än vanligt. Får nog stå ut med att den syns lite.
Nu ska jag åka o hämta dottern sen ska jag plocka undan lite o förbereda om det blir lite grillning i kväll. Vädret är lite lurigt men hoppas på uppehåll.
Har nyss tränat och duschat, tänkte gå ut och sola men när jag kommer ut ur duschen har den strålande solen bytts ut mot spöregn :(
Värd på Choklad iFokus

hemma från Vagnhärad. Har spenderat 2dgr med en kompis, o badat en massa :D
#72 Då var du ju nästan här, bor bara någon mil från Vagnhärad :)
Värd på Choklad iFokus

Har precis kommit hem från ännu en shopping runda :) Nu blir det att käka sushi och kolla film.

#73 Där ser man :P

Blir galen på höris…Den funkar bra men jag kan inte få det jäkla diademet att stanna kvar på skallen…
Suttit och fixat lite grejer till wow just nu.. gick äntligen logga in.. haha! :)
Annars har jag precis ätit middag med familjen i uterummet! :)

Ska ut och promenixa/jogga med lilla hästen!
Jenny

Hemmagjord honungsinpackning i håret. Får se hur detta blir :)

Äter jordgubbar!!
Tanken att jag ska komma i säng i tid i dag är inte så trolig, har börjat med en ny bok som jag så klart fastnat i…
Har sjukt kul med mina nagellacksbrukar.. hehe

#81 Va gör du med dem?!!?
Jag ska iaf ta min bok o dra mig mot sovrummet nu…
Gonatt!

#82 Förmodligen så har hon roligt medan hon målar naglarna ?
Det är iaf så jag skulle tolka det.
Jag har ätit god, grillad mat och efterrätt. Nu väntar sängen och ett jobb te morgonen.
Mvh Ellenfyrkant

Sitter här med en stor makrillmacka och tänker på vilken lång natt det kommer bli, häcken full
Jenny
Läste makrillmacka här ovanför och blev sugen på en sån där toast med makrill som jag brukade äta när jag var yngre, haha.
Jag ska bara titta runt liiiite till på internet innan jag tar tag i allt bildjobb jag har 

#85 Åk makrilltoast lät inte helt fel!
Ska försöka installera min internetbank…
Jenny
Nä, nu ska jag sova!

Försöker vakna o det är inte det enklaste…

Nu ska jag in till jobbet o mötas lite sen en sväng på stan.
Ska snart in till stan.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Ny duschad :)

Fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan.
Fan
FAN
fAN
faN

#92 Hm… Ngr fan till så ramlar tungan av ;)
Men vad har hänt??

#93 Det jävlas med jobbet…De har gett bort min tjänst till nån annan och tycker att jag ska springa runt i öppna kontorslandskap m.m istället. Annars sitter jag bara instängd på mitt rum o jobbar. Nu sen jag blev döv klarar jag inte massa folk öppna ytor och sånt, det är jobbigt, jag blir illamående, yr, vinglig sen har jag ju mina attacker där hörseln försvinner helt. Det är asjobbigt att vara i en affär o bara handla mat. Nu skiter sig allt det, jag hade räknat med att klara att gå tillbaka till jobbet men det ser inte ut som att det blir så.
Fan
Fan
Tungan sitter kvar än…;o)

#94 Men fan va dålig stil :O Förstår att det måste vara skitjobbigt för dig att vara döv, och det borde även arbetsgivarna förstå!

Läst ut min bok o ska deppa vidare…

Var är alla!?!? Hela iFokus är ju dött. Jag får ju sitta här själv o deppa o ingen vill tjattra med mig…
#81 kladdar lite på varje nagel typ.. behöver ändå klippa av dem och fila ner dem en bit till.. haha! Så varför itne fjanta sig lite innan det roliga tar sjul? :)
Just nu sitter jag och väntar på att pojkvännen ska sluta jobba så jag kan köra hem till honom och sova! :)
Tittar på Sex and the City och jobbar med bilder samtidigt :)

#94 Näe fy vad tråkigt
Stackar :(
Jag försöker förbereda det sista inför min resa men de går väl sådär…
Jenny

Gör mig redo för att ringa en massa samtal.

Va ska alla j****r jag behöver prata med ha semester för?!?!?!?! Det kommer dröjja en månad innan jag får klarhet i nått. Skoj j***a sommar det kommer bli…

#102 Du får hembesöka dom ;)
Tänkte börja packa om jag hitar någon väska!
Jenny

#103 Hehe! De blir säkert glada att se mig! Ligger på stranden så kommer jag o vill snacka jobb!

Funderar på om jag ska väcka min kompis så att vi kan gå på stan en sista gång. Och sen idag ska vi åka hem, det kommer bli skönt! :D

Sitter och ugglar. Allt är så jävla tråkigt här hemma, glor lite på tv.
Sen ska man sticka upp till hästarna, borsta småponnyerna, sola o göra rabarber saft. Önskar jag kunde hitta mitt lånekort till bibblan, är så sugen på en bra bok att läsa.
Ritar, men ska snart gå ut.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Försöker ta reda på om Kolmården fortfarande tar emot hästar..
Har nyss tränat och duschat, funderar på om jag borde äta frukost innan jag går iväg till Hemköp.
Värd på Choklad iFokus
Väntar på två kompisar som ska komma hit på hary potter och pizzakväll, ska bli sååå skönt efter två dagars festande i rad..

Har precis kommit hem från ett dopp i sjön:)

Birke: Jag tror inte att de gör det längre. Har det hänt nått med nån av pållarna?
Väntar på att lägga kottarna
Sitter och redigerar en ny bloggdesign! :)

Funderar…
Funderar på vad jag ska packa till USA och förbereder mig för jobb imorn :)

#115 Du kan packa ner mig!!!
Käkar blåbär
Måste gå och lägga mig, är jättetrött!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Väntar på att tillåta mig själv att gå oh lägga mig. 
Mvh Ellenfyrkant
Tittar på första säsongen av True Blood. Har sett fyra avsnitt idag och ska nog se ett till innan jag går och lägger mig.
Värd på Choklad iFokus

Har precis kommit hem :D Sitter nu här och funderar på om jag ska ta något att äta men jag vet inte, har så ont under tungan eftersom jag piercade mig idag. Men jag är rätt hungrig så jag får se hur jag gör.

#112 Satan. Båda småpluttarna har av ngn konstig anledning fått fånf, och vi lyckas inte på bukt med det. Det är helt enkelt inte snällt att fortsätta längre.

Ska straxåka till en härlig badstrand med min hund, några familjemedlemmar och hamstern. 
Mvh Ellenfyrkant
käkar frulle, ska sen ser till havet och sola =)
Kikar runt på internet.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#121 Nä det är bara synd om dem. Tråkigt är det, jag vet hur det känns fick ta bort min Silke i den j***a sjukdomen…
#123 Havet!!!! Jag saknade just den salta doften när jag var ute!!
Just nu käkar jag lite heta jätteräkor…Sen blir det ut o krypa ner i ungarnas pool :o)

Tjattra gärna vidare i den nya tråden!!!