Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettmode
Läst 1367 ggr
Paan
0

när inget passar alls?

hur gör man när INGET passar, man KAN ha på sig det men tanken på att visa sig i just dom kläderna och det håret passar sig långt ifrån inte. när man är så less ens garderob att inte ens naket är ok? INGET i affärerna eller internet eller nånstans är ok.

är ni med om det nån gång? och brukar det går över? kan man söka hjälp?

JMax
0

Såna perioder har jag ofta…De kommer oftast när jag har brått i väg på nått viktigt eller har pengar att shoppa för… Är jag pank hittar jag hur mycket som helst jag vill ha.

Vad man kan göra är att göra en garderobsrensning, sälj allt som du känner att du aldrig mer kommer använda. Se till att allt hänger/ligger i ordning. Testa olika outfitar, sortera i någon ordning som passar dig i garderoben. Ha ett par krisoutfiter redo för såna här tillfällen. En outfit du vet är bra fast du kanske inte tycker det just i depparperioden. Se till att ha baskläder så att du klarar dig.

Hjälp skulle jag med behöva söka…tyvärr vet jag inte var.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

ssofia
0

då jag tröttnar på mina kläder brukar jag försöka strunta i dem ett litet tag.. och kanske försöka leka med smink och matcha efter det.. för mig brukar det hjälpa!

elyse
0

Då handlar jag på ebay. Man är grymt skicklig om man inte hittar något där.

Emelie-G
0

Då lånar jag nåt från nån kompis! :)

Fiona
0

Jag brukar spana på bloggar och goola kändisar om jag inte vill använda några av mina kläder, då hittar man outfits med likande plagg inblandade och får inspiraton :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Birke
0

Hatar när allt känns så, som om inget duger -.-