"Fejk" örhängen..
När jag var liten tog jag hål i öronen, som slutade med att jag fick åka in till en läkare som fick fixa det. Efter några år hände samma sak igen, och igen. Alltså jag har tagit hål i öronen tre gången och ingen gång har det fungerat. Detta har ingenting med att göra att jag varit dålig på att sköta det, utan jag har jätte känsliga öron.
Men jag vill kunna använda örhängen fast jag inte kan ta hål. Jag har provat "fejk" örhängen med magneter, men dom lossnade bara. Så finns det andra "fejk" örhängen som man kan använda? Har ni några tips på några affärer eller hemsidor som säljer detta?
Längtar efter svar // Kamilla

Det finns clips örhängen som man klämmer fast även ringar som ser precis ut som riktiga man klämmer fast själva ringen.
I hobbyaffärer har jag sett såna clips så att man kan göra egna men annars var det längesen jag såg nåra men det beror nog mest på att jag inte tittat efter det. Kolla typ Glitter och liknande butiker.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

det finns vell "klister-märken"? Tror indiska har sånna man sätter på som ser väldigt riktiga ut:)
Okej, tack så mycket för hjälpen!
Vill du verkligen ha riktiga örhängen så tycker jag du ska gå till en riktig piercare som gör hålen med nål, vet flera som gjort misslyckade hål med pistol och sen gjort om hos piercare som blivit lyckade.
Annars finns det clips på Glitter, och ofta i Second Hand-butiker och på loppisar har jag märkt.
Värd på Choklad iFokus
Jag har ett par silvriga ringar som är fejkade.. vet inte riktigt hur jag ska förklara hur de fungerar..
De är runda (haha..), och en liten bit av dem går att dra tillbaka med en liten plupp, nån halvcentimeter ungefär, sen sätter man den där man vill ha dem och släpper pluppen bakom örat (hålls på plats av en fjäder inne i ringen)
Nackdelen är väl att det börjar göra rätt ont/ömma efter några timmar.. men det är det värt! :)

Såg att Glitter hade fina clips :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Var inne på kicks igår och hittade ett par jätte fina :) Och det bästa av allt är att dom gör inte ett dugg ont att använda.

#7 Bra! :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#7 Bild :P ?

#7 Va bra!! Gärna bild! Blir så nyfiken!

#11 Wow! De var riktigt snygga!
#11 Vad fina!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#11 Jätte söta!
Jenny
Dom är verkligen helt underbara. Passade min perfekt, rekomenderas djupt :)

#11 Dopm var jättesnygga :)