Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 1839 ggr
sassiifokus
0

Bra affärer i London?

Ska åka till London i juli, så tänkte fråga om bra tips på affärer eller märken eller något? ;) Nån som har bra tips?

elyse
0

Miss Selfridge ligger i närheten av Harrod's och är en kul butik, tycker jag. Annars finns det lite mer alternativa butiker runt Notting Hill och Queensway i Bayswater. Ta dig också till Camden, där finns det roliga butiker. Är det något särskilt du är ute efter?

JMax
0

Vet inget men jösses va avis jag blir på dig!!! Vill med åka till London o shoppa!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

sassiifokus
0

#1 sv: tack för tipsen! ;) hmm..jag vet inte riktigt, men jag älskar ringar så vill gärna hitta ett par, och gärna snygga shorts,tee´s, klänningar, alltså vad som helst, och väldigt gärna skor och väskor, är HELT beroende av skor och väskor…och ringar…xD

2# sv: hehe:P *glad*

Några mer som har tips??;)

Fiona
0

Den HÄR tjejen åker till London nu så håll utkik på hennes blogg så lär du hitta tips, eller be om dom :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JMax
0

#4 Hur hittar du alla bra bloggar?!?!

Fiona
0

#5 Höhö prenumererar på typ 50 stycken bra bloggar och så hittar man nya genom dom, folk som kommenterar på andras & sin egen blogg ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
0

#6 Aha! Får börja smyga runt lite på bloggarna då!

Fiona
0

#7 Yes ;)

Jenny

elyse
0

#3 Det finns många annorlunda smyckesbutiker i Notting Hill. Annars kan man bara gå Oxford Street, om man vill ha det som ligger mer åt normen.

Emelie-G
0

Topshop i London ska vara bra har jag hört =)

sassiifokus
0

tack för tipsen!:D