Bra affärer i London?
Ska åka till London i juli, så tänkte fråga om bra tips på affärer eller märken eller något? ;) Nån som har bra tips?
Miss Selfridge ligger i närheten av Harrod's och är en kul butik, tycker jag. Annars finns det lite mer alternativa butiker runt Notting Hill och Queensway i Bayswater. Ta dig också till Camden, där finns det roliga butiker. Är det något särskilt du är ute efter?

Vet inget men jösses va avis jag blir på dig!!! Vill med åka till London o shoppa!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#1 sv: tack för tipsen! ;) hmm..jag vet inte riktigt, men jag älskar ringar så vill gärna hitta ett par, och gärna snygga shorts,tee´s, klänningar, alltså vad som helst, och väldigt gärna skor och väskor, är HELT beroende av skor och väskor…och ringar…xD
2# sv: hehe:P *glad*
Några mer som har tips??;)

Den HÄR tjejen åker till London nu så håll utkik på hennes blogg så lär du hitta tips, eller be om dom :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#4 Hur hittar du alla bra bloggar?!?!

#5 Höhö prenumererar på typ 50 stycken bra bloggar och så hittar man nya genom dom, folk som kommenterar på andras & sin egen blogg ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#6 Aha! Får börja smyga runt lite på bloggarna då!

#7 Yes ;)
Jenny
#3 Det finns många annorlunda smyckesbutiker i Notting Hill. Annars kan man bara gå Oxford Street, om man vill ha det som ligger mer åt normen.
Topshop i London ska vara bra har jag hört =)

tack för tipsen!:D