Midsommarplaner?
Midsommarafton i morgon!
Vad har ni för planer?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag vann 2biopbiljetter igår på ""Tuppenja" tävlingen, men eftersom att bion e stängd på fredag så blir det inte av. Och ingen fest blir det heller eftersom varken jag eller pojkvännen känner oss partysugna, så blir la en lungn dag först ut å äta å sen te stadsparken :).
#0 Vad har du själv för planer? :)
Jag ska åka ner till husvagnen och fira ihop med min familj + min pojkväns familj! :)

#1 Grattis :)
Imorron blir det att vi sticker på fest. Är en familj här i byhålan som ofta ordnar stora fester så får man komma och ha kul. Man delar upp vem som ska ta med vem.

#1 Grattis! Birke vann ju förra Tuppenja tävlinen, en kamera den lyllosen så vi har turnissar här på Glamour!! :o)
Jag blir hemma, midsommarmat och jordgubbar är inköpt. Tyvärr en stor förfärlig miss…Ingen alkohol av något slag hemma…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Själv så ska jag på en fest hos en kompis. Blir först att vi kommer åka ut med deras båt för att sen åka hem till henne. Så det kommer nog bli kul :)
Det lite dåliga är att jag inte kommer hinna ät en god midsommar middag hemma… Men det har jag löst med att jag äter färskpotatis och lite sill idag istället :D
- Medarbetare på studier.ifokus
#5 Fuska lite får man göra ;)

#6 Det är klart att man får göra det ;)
- Medarbetare på studier.ifokus

Det blir rätt lugnt här hemma. Börjar jobba vid 8.45 på lördagen, så det blir rätt städat för min del men ska iväg till ett par bekanta och grilla lite.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Har inte den blekaste. Hela min familj är i Mallorca. Det var tänkt att jag, min kille och hans kompis skulle ner till Orsa och kolla på dragracing, men det blev inte av så nu vet jag inte. Antingen åker jag till stugan med mina två tjejkompisar och en av deras killar, eller så blir jag hemma hos min kille och firar hemma hos honom med hans familj…

Ska väl egentligen festa med mina kompisar men min alkohol har skitit sig, mindre kul… Åker nog ändå umgås!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg