Vad har ni för semester/lovplaner?
Vad har ni planerat att göra i sommar?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag och ungarna är ju ute på husbilsturné just nu. Vet inte riktigt vart vi kommer hamna eller när vi kommer hem men det märks ju. Resten av sommaren kommer att bli ganska lugn. Får jag låna denna igen kanske vi tar en liten tur till.

Förutom att umgås med kompisar, bada och sola så kommer jag åka ner till Malmö i slutet av juni med en kompis och bo hos min brorsa. Sen blir det jobb och efter det så åker jag ner till Malmö igen, sen drar jag till Skottland, sen malmö igen några dagar och till sist hem. Blir att jobba några veckor, för att sedan börja skolan…
Det blir mycket Malmö i sommar ;)
- Medarbetare på studier.ifokus

Jadu..planer? Inga alls. Eller tidigare planerade jag ju att lägga ner hela min själ på hästarna och verkligen satsa ALLT. Men saker blir inte som man vill gott folk, och här står jag nu utan häst.
Får hoppas det blir en tripp till Stockholm eller något. Annars ska jag fösöka umgås så mycket så möjligt med min klass som möjligt sista sommerlovet vi kommer att återförenas igen när skolan börjar.

#2 Skottland skulle jag med vilja åka till!
#3 Fy vad tråkigt :o(
Jobba hela juni-juli. I augusti är jag ledig någon dag bara, inför att jag gifter mig den 13/8. Sedan är jag förhoppningsvis ledig runt september för att åka på bröllopsresa då.

Inga planer alls haha :P

#5 Så roligt!! Grattis!!
#6 Ganska skönt det med!
Mina planer drar igång redan denna vecka!
Imorgon kommer en kompis hit till mig, vi ska väl gå på stan och lite sådär, hade även tänkt köpa ny mobil om det nu räknas som planer. ;) På lördag åker jag och kompisen till Göteborg för att bo i min släktings lägenhet ett par dagar, han t.o.m flyttar ut för vår skull!
Söndag är dagen med stort D, FESTIVAAAAL! Sååå taggad! Pier Pressure 2010. Så söndagen är vi ganska busy, måndag ska vi hem igen.
Resten av sommaren ska jag ta det lugnt, sola och bada, vara ute med vänner osv.
Blir nog även en hel del jobb (är fotograf), är bokad ett par helger nu under sommaren och fler blir det nog.
Börjar den 23 augusti!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ska jobba (städa hotell), vet dock inte om det är hela lovet eller bara några veckor eller hur det ser ut… Vet iaf att jag ska jobba hela denna veckan ut haha :p
Ska även till Rhodos med ett par kompisar under någon av de sista veckorna på lovet, men vi har inte kunnat boka än eftersom jag inte vet hur jag jobbar. En vecka eller långhelg i St Tropez (franska rivieran) ser det också ut att bli om jobbet tillåter då en kompis jobbar au pair där hos en familj hon känner sen innan och hon får gärna ta ner en vän =) Sedan ska jag säkert till Gullholmen någon vecka, det är en ö i Bohuslän där vi har en stuga.
Detta är mitt sista sommarlov någonsin, börjar trean 19 augusti men tror det kommer bli ganska bra ändå =)
Inget sommarjobb iaf. Fick ju lov 28 maj och har vart i Spanien. Det blir väl mer chill, fest, grilla, sova borta med kompisarna och våra killar i någons stuga, tälta så fort det blir varmt och sol. Sola och bada när vädret ger med sig… bara skit väder nu. Grönalund kanske det också blir med kompisarna och våra killar. Skumdisco ;) Shopping någon dag och crusing - Classic Car Week i Rättvik bland annat. Åka Suzuki i skogen :P
Ska jobba lite, som barnvakt tre dagar i veckan i någr veckor. Sen en vecka i Spanien. Sen vet jag inte mer ;)
Värd på Choklad iFokus
Sommarjobb 5 veckor (inkl denna), direkt efter det intensivutbildning til körkort på 2 veckor, efter det lov 2 veckor innan skolan börjar igen!
Hakuna matata!

Marsvins SM 2-4 juli och hästveckan i Falsterbo 7-11 juli är det enda inplanerade. Sen blir de lite mer häst & marsvins event, grillningar, fester, bad, kompisar, hästar, marsvin och allt som hör somaren till :) Travhästar också!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jag ska till USA i 17 dagar i juli, förhoppningsvis nån dagstur till västkusten och i slutet av sommaren jobbar jag. Annars ska jag umgås med kompisar och fotografera :) Inte så jättemycket planer, ändå känns det som att jag inte kommer hinna med någonting, haha.
Åker på en tripp till norra Sverige med familjen denna sommaren, sen blir det en road-trip uppåt landet (igen.. ) för att hälsa på vänner ihop med pojkvännen..
Sen blir det väl till och börja packa ihop mitt pick och pack och flytta till Ljungby ihop med pojkvännen :)

Nu när sommarjobbet är slut har jag inget att göra om dagarna >< Seeegt.

#14 Åh vad avis jag blir, USA…
#15 Spännande med flytt!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#14 Jag vill åka tillbaka dit…underbart! Men jag skulle aldrig kunna bo där tror jag.

Den som ändå hade lov/semester. Jobbar hela sommaren och är bara ledig varannan helg. Så fram till augusti har jag bara en enda helledig helg och då gissar jag på att det är en svensexa inplanerad.
Annars är det jobb, släktträff (Med nya släkten) och bröllop som är inplanerat. Funderar på att kanske fråga chefen om jag kan få en liten gratisresa i jul/augusti.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
E ju arbetslös så e ledig hela tiden, men ska iallafall skaffa hund nästa vecka ^^

#19 Det är ju lite träligt. Lite ledigt är ju alltid skönt att ha men jobb och inkomst är ju oxå skönt att ha…
#20 Åh va roligt!! Vad blir det för ras? Valp eller äldre?
#21 Ja, det ska bli jätte skoj :D. Men det är första valpen för mig så känns samitidigt lite läskigt.
Det kommer att bli en svart Toypudel hane på 8veckor :))