Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: ot-off-topic
Läst 1008 ggr
yoanna
0

Skavsår på lilltårna :/

Idag gick jag ganska mycket med mina nya jättefina sandaler, men eftersom att dom e nya så fick jag stora skavsår på båda lilltåna det vart tillome blåsor efteråt. Så nu undrar jag om det finns någon som vet om det finns typ liknande compeed skavsårsplåster fast till lilltårna?. Skulle va himla skönt om man kunde gå några fler timmar i skorna :).

JMax
0

Vet att det finns superplåster i typ friluftsbutiker, såna som säljer saker till vandrare, friluftsmänniskor å så.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

yoanna
0

Okeeej, då ska jag titta det nästa gång jag e i stan :D

ssofia
0

Klart att det finns compeed skavsårsplåster till tårna! Det är alla flickors bästa vän! :)
Leta på apoteket eller i någon välsorterad butik med plåster-avdelning så ska du nog hitta vad du söker! :)

yoanna
0

#3 Jaha, gör det :O .  För tittade på compeeds hmesida å då såg jag bara plåster som man ska ha under fötterna :S

Birke
0

Plåster på lilltårna är det enda som funkar för mig.

Belindaa
0

När jag praoade på apoteket såg jag något, minns dock inte riktigt vad, men då in och fråga så ska du se att det finns något ;)

ssofia
0

#4 det är inte säkert att det är just compeed som tillverkar dem, men jag är störtsäker på att det finns! Hade några under studentdagarna nämnligen.. kommer inte ihåg märket dock.. =/

yoanna
0

Ska titta på det idag, så får jag se vad jag hittar ^^