Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettnaglar
Läst 5358 ggr
Taci
0

Fransk manikyr-penna

Blev bara tvungen att kika in här, då jag nyss blev frälst =D

Depends nya Fransk manikyr penna.. herregud vilken produkt! :D Som en vanlig tuschpenna i princip, fast med nagellack då, som man bara målar det vita på nageln, huuur enkelt som helst, sån jäkla skillnad mot att sitta med nagellacksborsten!

Har provat pennor förut men mer i kajal-aktig form, o de har varit helt värdelösa.

Så denna rekommenderar jag Starkt till er tjejer här inne!! :)

BILD

Anna
0

Låter ju jättebra! Ska kollas in :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

soetisen
0

Får nog prova det :)

Har du någon bild på hur det ser ut? Och pris? :)

- Medarbetare på studier.ifokus

Anna
0
Taci
0

La till det i huvudinlägget precis nyss :)

O den kostade 99 kr på Ica =)

soetisen
0

Tacktack :)

Jag var nog lite otydlig, menade bild på hur det såg ut efter du hade målat :)

- Medarbetare på studier.ifokus

Taci
0

#5, jaha förlåt! :) Nej det har jag tyvärr inte. Men jag kan säga att resultatet är lika som när man målar med vanlig vitt fransk manikyr-lack. Lika tjock o fyllig färg, eller hur man ska beskriva det. Andra pennor jag provat har blivit bleka o inte så "mycket". Men denna ger en väldigt fyllig o bra Täckande färg :)

[Ebfotograf]
0

Sån borde man kanske prova någon gång Glad

Ebba-A
0

Ska helt klart införskaffa det snarast, låter ju underbart!

Värd på Choklad iFokus

JMax
0

Häftigt! Det måste testas!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Elshira
0

Jag höll på och kladdade med nagellack förr men fick det aldrig bra, jag använde tip-ex-"tejp" förut med relativt bra resultet men himla pilligt. Och mallarna för att måla är på tok för dyra för mig.

Jag började använda en vanlig vit nagelpenna under naglarna istället till vardags vilket fungerar kanoners!

Men ska garanterat inhandla denna för att använda vid lite festligare tillfällen!

Hakuna matata!

Birke
0

Det måste jag prova :D

elyse
0

En kompis till mig köper en penna på järnhandeln till fransk manikyr och den ska hålla väldigt bra och vara billig. ^^

JMax
0

På järnhandeln?!?!?!

Birke
0

Blev ocks¨lite förvånad över att det finns s¨ånt på en järnhandel:P

elyse
0

#13 Pennan säljs alltså inte som manikyrpenna, men ska fungera väldigt bra som det.

JMax
0

Aha! Vad kan det vara för nått skumt då? Nån slags penna med bättringsfärg eller nått?

Fiona
0

Åh vilket bra tips! Har en i kajalform men den suger…

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

yoanna
0

ÅH, då måste jag prova den!. Trodde inte att den skulle funka, men tydligen så gör den då, så sån måste jag ha nu :D

Lininaa
0

Oj, en sån har jag ju! Har dock aldrig kommit mig för att prova den, haha. Kanske dags snart, när naglarna har växt lite Glad

Ebba-A
0

Var på Åhléns och letade i lördags, dom hade dock bara en penna i kajalform som jag inte var intresserad av. Kom därifrån med en annan av Depends produkter (en superbra ögonbrynspenna). Men ska leta lite mer, den ska helt klart ner i min nagellacksnecessär.

Värd på Choklad iFokus

Ellenfyrkant
0

Hur bra upplever du att det håller ?

Mvh Ellenfyrkant

Elshira
0

Jag har köpt denna penna idag och till en början så kom det bara genomskinligt klet, täckte ungefär en halv A4 med att försöka få bort det. Efter mycket om och men har jag lyckats fått ut något som ser ut som mjölkvatten…

Är övertygad om att det kommer helt vitt senare men att man ska behöva slösa halva pennan på det känns ju lite dåligt när jag köpte den för 99 kr…

Hakuna matata!

JMax
0

#22 Det låter ju ganska trist…Skakade du på den ordentligt? Låter som om det verkar behövas.

Den var ju inte direkt billig så att behöva smeta ut halva för att den ska funka ska ju inte behövas.

Elshira
0

#23 Jag skakade den både länge och väl innan, även medan och efter och hade mig :P

Hakuna matata!

JMax
0

#24 Då tycker jag att du ska gå tillbaka med den! Eller maila nån, tror att Depend har en hemsida, kolla där.

Elshira
0

Jag ska pröva lite till, men strejkar den en omgång till så tänker jag definitivt gå tillbaka för att få en ny!

Hakuna matata!

JMax
0

#26 Det tycker jag absolut! På dom bara!! Hehe!

Jag måste själv bli bättre på att reklamera saker som inte funkar, det blir ju en massa pengar i längden. Varför betala för nått som inte funkar?

Hoppas att det bara var ett dassigt måndagsexemplar

Taci
0

#22, oj vad skumt! Så var inte alls min penna. Jag skakade, tryckte spetsen mot ett papper o sen kom det tjockt vitt, inte alls som du beskriver.. tycker också du borde gå tillbaka, för så ska det ju inte vara :/

#21, jag målar på genomskinligt lack varje kväll, o det har hållit i en vecka när jag gjort så. :) Har missat någon kväll men annars genomskinligt lack varje kväll. Brukar göra så när jag gör franskt, eftersom det är så tråkigt att måla nytt =)