Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketthår-frisyrer
Läst 2379 ggr
a-larsdotter
0

värmeskydd innan plattång?

vart kan man få tag på värmeskydd som är billigt? Tungan ute

soetisen
0

Jag har en från loreal (hot straight) som är billig, den kostade runt 60-80 kr har jag för mig. Och jag tycker den funkar bra. Köpte den på kicks tror jag, letade efter den billigaste och det blev den ;)

Dock så ska man tänka på att ha en matta under när man sprutar i det i håret, golvet har annars en tendens att bli väldigt halt.

- Medarbetare på studier.ifokus

a-larsdotter
0

okej, tack! :)

Fiona
0

Har också Loreals och det kostar lite olika, köpte min första på Ullared för 30 spänn medand den kostar 70 i vanlig affär i min stad. Har hört att Syoss ska vara bra, inte så jätte dyr heller :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

a-larsdotter
0

vart köpte du den? :)

Fiona
0

Lindex :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[Wera]
0

Jag har Loreals, kostar typ 60-80kr på KICKS och Åhlens. Rosa flaskor :P

Birke
0

Detta är egentligen lite OT, men hör ju till värmeskydd iaf..

Är lite skeptisk till att värmeskydd skyddar håret. Hår är vell nästan lika dant uppbyggt som huden, men sprayar du på det på huden och sätter plattången mot skadas ju ändå huden, eller hur? Har ni ngr andra teorier?

Jag tror iaf att det ärbäst att låta bli plattången (åtminstonde inte användaden dagligen), för den förstör bara håret, även om man har skydd lr inte><

JMax
0

Tror att värmeskydd funkar ganska bra. Vet de som använder plattång dagligen samt använder hårtork och har ruskigt fint hår. Betydligt finare än mig och jag använder aldrig stylingprodukter eller värme till mitt hår.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
0

Jag har ett som heter Thermo repair från Lóreal. Mest använt det till dottern när jag krusar hennes hår men det verkar bra. Till mig själv har jag haft det som leave in inpackning.

Minns inte vad det kostade men köpt hos frisör så över hundringen kan jag tänka mig

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!