OT Dagens skratt?
Vad var dagens skratt? En bild, en film, ett skämt, you name it!

Mitt var helt klart när jag fix värdens snilleblixt och messade till en kompis så här; "Åh nej! Jag har tappat min mobil i toaletten:O Vad ska jag göra?". Han ba; "Va?! Ofta?.. Lr vänta.. Du driver med mig va?
".
Sen messade han det vidare till en av hans kompisar som svarde honom ngt i stil med; "Va? Idiot", och sedan skrev hon till en kompis till henn att "Robin har tappat sin mobil i toaletten" .. blah blah.. Hennes kompis i tur svarade; "Hur vet du det?", och hon svarade "Han messade det", innan Robin hade svarat att han skojade :P
Lite rörigt, men kul var det. Den där tjejen gav sig inte tid att tänka efter ;)
Roligaste idag var nog på spårvagnen påväg hem från skolan när två kompisar och jag hetsade lite om internskämt som vi internt kallar intimskämt efter en felsägning från min sida för ett tag sen :p IVi fick en underbart skeptisk blick från grabben som satt brevid oss när vi började prata om intimskämt, blev en sjukt rolig situatuon ;)

Stod inne på H&M idag och så va de två tanter vid ett snurrställ, tant 1 "synd att du har köpt en klänning till bröllopet, denna kjol va fin annars" tant 2 "ja gud den va ju jätte tjusig!"
Vad dom hade missat va att den så kallade kjolen va en klänning…. Lite roligt allt ^^
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#3 Haha x) Fast kanske går att använda det som kjol ändå :P Har sj en sån där midjekjol från Gina som jag använder som både kjol och klänning.
Jag jobbar på förskola (dagis) och en pojke, 2 år, ska bli storebror när som helst. Något namn har jag inte hört om, så jag frågar vad han tycker.
(Jag) - Vad tycker du att bebisen ska heta?
(Pojke, 2 år) - Vovven!
Det är ju i alla fall unikt… ^^

#5 Minns också att jag ville ha ngt roligare än ett syskon ;)
Min bokrecension som ska vara inne idag och som jag fick för mig att skriva igår när jag kom hem ganska onykter från ett par studentmottagningar, inte en bokstav rätt haha :p

#7 Haha älskar saker som blir helt fel :P

För många år sen gjorde jag ett matteprov o var så jäkla nöjd med det. Det var ett stort tal.
Får tillbaka provet med 0 rätt… Hade gjort en siffra fel i början så hela talet vart ju fel men uträkningen var ju rätt i övrigt… :o(
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#9 Man blir så irriterad på sig sj :3
Skämt, som jag personligen tkr är askul:
Det var en gång en liten pojke som hette Anton. Han var ett sånt där busigt barn som ofta hittade på otyg. Hans mamma talade om för honom att om han inte började sköta sig skulle Gud inte ge honom ngn cykel i födelsedags present, och att han borde gå upp till sitt rum och skriva ett brev till Gud om att han skulle börja sköta sig.
Så Anton gick upp till sitt rum och började skriva; "Kära Gud, idag har jag varit snäll och har inte gjort ett enda hyss. Med vänliga hälsningar, Anton.", men han visste att det inte var sant. Hon började om på ett nytt brev. Brev nr 2 började så här; "Hej Gud! Idag har jag bara gjort ngr dumma saker, men har försökt att sköta mig. Din vänn Anton.", men eftersom att det inte var sant slängde han det brevet också. Brev nr 3 lät så här; "Kära Gud, idag försökte jag vara snäll. Din Anton.", som hamnade också i soppkorgen.
Anton var förtvivlad. Vad skulle han nu ta sig till? Plötsligt flög han ut ur sitt rum och ner till köket. Mamman undrade vart han skulle, och fick svaret "Till kyrkan". Mamma var så glad nu när hennes son äntligen hade blivit snäll.
Väl framme vid kyrkan kikade han in genom dörren, och sprang snabbt fram till altaret och stoppade ner statyen av Heliga Maria i ryggsäcken och sprang snabbt där ifrån utan att ngn såg honom.
Väl hemma började han på den 4:de brevet. "Jag har din morsa, så ge mig den satans cykeln. Du vet vem.".
HAHA XD

#10 Den var bra xD
- Medarbetare på studier.ifokus

#10 Haha!

Dagens va när vår ena kattunge skulle hoppa ner från ett trappsteg men landar i en faceplant, såg för lyckat ut!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#13 Hehe! Stackars kissemiss!

Hahadagen

Hahadagen

Hahadagen

#17 Min kompis orsakade det där. Hon är lite knäpp, helt klart dagens skratt. Fast hon är en underbar kompis :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
HAHAHHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
Jenny

funkar filmen för er?!
Jenny

#19 Haha den var lite kul :P
Pappa ligger och drar timmerstockar i soffan..

#19 Filmen funkar perfekt!!
Haha!! Musisar måste ju oxå styrketräna!!
Var väl inte jag som fick ett gott skratt egentligen, utan alla andra. men i lördags var jag iaf med en kompis vars familj var hos min grannes granne som oxå är min klasskompis (hängde ni med? :P) Min kompis skulle iaf hämta sin jacka där och jag hängde med. Hos klasskompisen höll de på att äta efterrätt och de bjud in oss. Trevligt, men grejen var den att min kompis och jag hade tagit modellbilder. Då hade jag sminkat mig massa och fluffat håret till en mix av trollhår och afrohår. Skämdes liiite.

#23 Hehe! Man känner sig lite udda då!
Jag hade varit på Make Up Store o gjort värsta fest makeupen på lunchen det var med lite skumt på jobbet sen…Kände mig skapligt spacklad o divig sen kom det ett gäng nyanställda på info med som jag glömt så jag kände att jag var tvungen att förklara att jag vart på MUS o inte brukade se ut så till vardags…
#24 Haha!

Ett tips är att kolla in på reklam o mediaiFokus med, de har en massa roliga reklamfilmer!

Å så finns ju humor.iFokus med…!
hmmm… snällt att du berättar för hela världen att jag är en osmart person -_-

#29 Och här har vi våran nya medlem Mai. Trevlig, söt, liten typ som inte alltid använder hjärnan på det rätta sättet :*

Välkommen Mai! Vi andra här är trevliga iaf! 

Hur laddar man upp videos? Vill ladda upp en film från cabarén igår. Lärarnas avslutande nummer haha ;)

Satt o sjöng så vackert för Victor men han tog ur sin napp o stoppade den i min mun…när han inte hittade nappen och jag sjöng så började han gråta men tystnade när jag tystnade…
Jag sjunger faktiskt himla fint. Eller kanske inte…

#33 Haha härliga unga kan vara :D De är ärliga iaf
..

#33 Hmm…

Haha vette sjutton om det var dagens skratt..snarare kanske dagens rädsla eller något men kul var det i alla fall ;) Eller ja, det hände igår.
Var med ett par kompisar och vi var ute och cyklade. På väg hem cyklar vi förbi en massa hus, och även en nerlagd skola. Inget konstigt med det, den normala vägen vi cyklar ju. Ser skolan varje dag. Men vanligtvis med stängda dörrar och ingen cykel som ligger utanför. Igår stod däremot dörren på vid gavel, helt öppen som att någon hade ställt upp den. Dessutom låg det en cykel nedanför trappen.
Inga lampor tända, bara dom utanför. Flera fönster sönderslagna (kan dock vara sen tidigare). Inget svar då vi ropade hallå från så nära vi vågade gå.
Det måste ju uppenbarligen ha varit någon person där inne. För vem glömmer att stänga dörren när man går ut, och sedan glömmer att man har cyklat dit och går hem istället?
Ganska kul var det faktiskt, om än läskigt. Dessutom hade vi sett Rec före ;)

#36 läskigt haha :O
Min brorsa bjöd på skratt idag. Han äger ett akvarie och igår köpte mamma 10 neontetror och 10 andra fiskar. Hon berättade inget för honom utan antog att han sett det men inte nämnt något. Imorse vaknade en överlycklig bror, lycklig över att hans fiskar förökat sig under natten. Jag skrattade massor. När han fick höra hur det gick till blev han ledsen, då han hellre ville tro att de var yngel ;)

#38 Haha^^ Om man inte har ngn vettig anledning får man hitta på en egen ;) Hur gammal är brorsan?

#38 Hehe! Stackaren! Eller igentligen inte han hade ju fått nya fiskar iaf!!

Inte precis dagens skratt, men kom o tänka på den sista mattelektionen när vi fick bulle o saft. Alex, en kille i klassen tänkte stoppa bullen i fickan, o då sa jag "Du kan vell inte ha ficke i bullan?". Jag virrade till det rejält där haha :P
#41 Händer mig varje dag att jag blandar ord ;) Det kan bli så fel ibland haha.
Värd på Choklad iFokus

#42 Brukar hända mig med, men ibland känner man sig så himla puckad hah ^^
#39 Han är 12 år, det va det som vardet roliga ;)

*Blev dubbelt*

#44 Haha så gulligt ^^ Fast vet inte om jag hade tänkt mkt längre än honom, och jag är ändå 16 ;)

Denna tycker jag var skoj men Victor är aningens missnöjd…
Disk o diskmedel låg under vagnen för att vi skulle gå bort och diska och Victor lekte ute. Sen ser jag precis hur han halsar i sig en rejäl klunk diskmedel, han hostar o hickar ut bubblor! Jag försökte torka bort det värsta sen borstade jag tänderna på honom…det bubblade kan jag lova!! Nu har han en frisk andedräkt iaf. YES äpple…hehe.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#19 Man nej? xp
Jag började gråta när musen "dog"
HAHAHAHA :P
Denna videon är sjukt rolig, kollar på den varje dag! ;)
HAHAHA, antar att alle redan sett den, men ändå :P

Filip aka FilleFisk i min klass som är väääldigt omogen, pratar som en femårig flicka gör han också, och jag och min kompis Bella i en BH diskution! ;)
FilleFisk till Bella: Asså du har ju assmå bröst, domsyns inte, du har säkert bara C kupaaa
Jag och Bella: HAHHAHAHAH! C?!? HAHAHAHAHA
FilleFisk: Menar med många C, CC eller nåt.
Jag och Bella: HAHAHAH!
FilleFisk: haha, oj, menar D. HAHAHHA. Menaade juuu det miiinsta.
Jag och Bella: HAHAHAHAHAHHA. Asså det är inte den minsta.
FilleFisk: Jooo, ni ljuger.
Jag och Bella: Nää, hahaha, D är stort :P
FilleFisk: Vah nej? Hihihih jaha AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jag och Bella: HAHAHAHa. Smarto ;)

Kan uppdatera med att lille huggtand kräktes en stund senare med. En YES äppledoftande liten spya…Hehehe! Men han är nog ren o fin inuti nu iaf.

#47 Haha det skulle jag gärna velat ha sett :D
#50 Stackaren haha. Men han gör nog inte om det ;)

#51 Han gjorde om det i dag…Han är inte så klyftig men han är ju av manligt kön så jag hade inte väntat mig något annat! Hehe!

#52 Haha xD Då kanske det behövs ngr gånger till för att han ska låta bli flaskan, om du har tur..