Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 1183 ggr
Ellenfyrkant
0

Förvaring ?

Funderar på vart jag ska förvara mina scarfar och skärp/ bälten. Vill inte rulla ihop bältena och slänga in i garderoben. Har en ganska välorganiserad garderob dessutom. änkte höra om någon har bra tips ? Vill ha dem så att de går att titta på samtidigt innan man för dagen väljer vilket bälte eller scarf man vill använda. Tips ?

Mvh Ellenfyrkant

Fiona
0

Kan försöka beskriva hur man kan hänga upp skärp…

Du måste ha en rund stång eller liknande som du har uppsatt på ex. väggen. Sen slår du skärpet runt den, trär i änden i spännet och drar åt! Enekelt men kass beskrivning, fattade du ?=)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Belindaa
0

På ikea finns som en galge med en massa runda ringar under som sitter ihop. Där kan man hänga allt möjligt, men jag använder den till scarfar och skärp :)

Ellenfyrkant
0

#1 Jag förstod, inte så illa beskrivning ändå. Glad

#2 Nice, kmr du ihåg vad den heter ?

Mvh Ellenfyrkant

JMax
0

Jag har mina hoprullade i en låda och vissa hänger på en galge, ungefär som #1 beskriver fast på en galge i garderoben.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Belindaa
0

#3 Komplement multihängare, 60:-
Där har du en länk, hoppas den funkar bara :)

JMax
0

#5 Den var ju supersmidig! En sån måste jag nog införskaffa nästa gång jag far till Ikea!

Belindaa
0

#6 Jamen visst var den! :) Funkar toppen i min walk-in-closet där jag helst vill ha allting på galgar :)

JMax
0

#7 Har du en walkincloset?!?!?!Förvånad Fyyyyyyyy så orättvist…

Belindaa
0

#8 Haha japp :) Den är dock inte så överdrivet stor och har inte värsta känslan, som typ i Heineken (hur det nu stavas, ölen..)-reklamen. Men en walk in i alla fall ;)

JMax
0

Härligt!!! Vill med ha men uppe finns inte plats, nere i källaren har jag tre tomma rum jag skulle kunna göra om men det känns inge skoj att ha det i källaren…