Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketthår-frisyrer
Läst 10511 ggr
[Laauraa]
45

Frisyr skolavslutning

Hej, ska sluta 7:an på fredag, och jag börjar få panik! Jag har INGEN aning vad jag ska göra med mitt hår!! Det är platt,långt och tråkigt och mörkbrunt. Det går typ inte få nån volym i det. Mina locktänger fungerar inte heller vidare på det..

Nån som har något tips på någon fin håruppsättning:)? Eller bara något att göra med håret.. Gärna bilder som exempel, fast inget måste;).

Alla idéer är välkomna!! Vad ska du ha för frisyr på skolavslutningen?

Fiona
0

Länkar tre kilpp, ett på en snygg plattning,på en snygg lockning och så hollywoodlockar! :) Busenenkelt & snyggt!

Plattningen

Lockningen

Hollywood

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JMax
0

Vilka bra tips!!

Jag är asdålig på att fixa håret på mig själv men det de gör ser ju enkelt ut iaf…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Birke
0

#3 Precis. Försökte locka som i den videon jag länkade, men jag är tydligen inte vänn med min plattång haha;)

JMax
0

#4 Hehe! Det är konstigt att det aldrig blir som man tänkt sig. Sist jag försökte såg jag mer ut som en pudel o det skulle jag inte bli enligt beskrivningen…

fia-mia
1

Förlåt att jag kapar tråden men jag har drygt axellångt blont hår, tycker ni man kan locka då? (till skolavslutningen)

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

Birke
2

#6 Absolut :) Har själv lite längre än axlarna, o skulle ha lockat om plattången sammarbetade ;)

fia-mia
0

#7 Vad bra! Tycker lätt det ser ut som håret blir jättekort när jag lockar, men imorgon på skolavslutningen blir det hollywoodlockarna som #1 tipsade om

MVH Mia (miisasphoto.tk)

Birke
1

#8 Ja, med skruvlockar blir det definitivt kortare, så lösare lockar blir säkert jättebra :)

JMax
0

#8 Hollywoodlockarna blir nog jättebra! De volymar ju mer än krullar upp eller vad man ska kalla det…

fia-mia
0

#10 Ja, precis, annars ser det ut som man har gjort en misslyckad permanentning

MVH Mia (miisasphoto.tk)