OT- Vad gör du nu? #28
Ny tråd, nytt tjatter!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

<Nu ska jag hämta sambon, sen blir det kudden. Imorgon börjar allvaret på jobbet. =/
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Sitter här i Spanien i vår bungalow, 4 stjärnig Hotel Gold River, trött och sliten. Vart i PortAventura, har Expressband, slipper köa - Sjukt skönt. Tycker Dragon Khan (8 looper, på bild) och Furius Baco (som är lite som Kanonen i Liseberg som skjuts iväg) var roligast :) Imorn ska jag åka lite till + bada i Aquaticpark.

Sitter i skolan och är trööött.
- Medarbetare på studier.ifokus

#2 Ser sjukt kul ut måste jag säga.
Har kommit hem från jobbet och varit på stan och köpt glass, så nu blir det slapp resten av dagen.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

#2 Nej, jag är inte ett dugg avis på dig…

Har varit ute klippt hela dagen. Ser att solen verkar ha tagit ganska bra…Ska se vad som är solbränna o vad som är smuts om en stund när jag ska skutta in i duschen.
Bränt mig lite hehe ;) Badade iaf. idag :D första gången i år, fast i pool.
När man åker den här båten, Tutuki Splash blir man galet blöt. Kolla bara haha! Galet kul.

#6 Jag vart ju inte mindre avis nu direkt…;o)

Nu har jag precis kollat jobbmailen så nu ska jag gå till sängs så jag orkar jobba imorgon när jag börjar redan vid 5.45. Hur det nu ska gå?
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Wera jäklar vad härligt det ser ut!!!
Skriver en budget, ser inte bra ut ….
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#9 Fruktansvärt härligt :D Men sista dagen imorgon, sen åker jag till Mallorca :)) Det är så himla fint här åh! I Barcelona, centrum är det väldigt fult men här i Tarragon är det finare ^^,

#8 Då sover jag gott hoppas jag!
Wera: Mallorca är inte helt fel det heller! Som tur är har vi ju superväder här hemma med nu.

Är nöjd och glad över att jag lyckades skriva klart psykologi uppgiften, så en liten sovmorgon imorgon :D
Nu ska jag dusha, sen sova.

Duschen avklarad! Jag var lika brun (röd) efter duschen, tyvärr för röd under halsen så där kommer jag nog fjälla tyvärr…ska skaffa nytt solskydd i morgon, tror mitt är för gammalt
Nu ska jag sikta på kudden o ladda inför två läkarbesök i morgon. En läkardejt o ett skumt balanstest med vatten i örona…:o(
#11 Nej verkligen inte, blir mer shopping där och ligga på stranden. Har ju all släkt där :) Ska vara där fram till 25 juni sen åker jag till Barcelona igen och åker till Sverige 26 juni.
Jag ska snart lägga mig! :)

#13 Hoppas det går bra!
Sitter i skolan och pluggare eng
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Käkar frulle, ska sedaniväg på en kompis utspring =) vill också ta studenten, ett år till känns väldigt långt haha 

Har precis kommit hem från kyrkan efter att ha lyssnat och bestämt in- och utgångsmusik till bröllopet. Sen har jag hämtat ut ett efterlängtat paket från Calligraphen. =)
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Sitter i skolan och har bild egentligen..

Ska städa inför studenten i morgon…
Jenny
Skolarbete… 
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Jag har rena öron iaf…En spolning med kallvatten först sen en till fast med varmvatten på varje öra. Det hela framkallade fyra yrslar och illamående vilket var mindre trevligt. Vet inte riktigt vad de fick ut av det men nu är det gjort iaf. Jag överlevde o det är huvudsaken ;o)
En liten promenad med minipicnic har vi haft precis o nu vill jag bara ta det lungt!
Deppar över att jag har ett helt år kvar till studenten… Dags att plocka fram en 200g mjölkchoklad och tröstäta lite tror jag :p

#22 Det året går i raketfart ska du se!
Jag ska skutta till kudden!
Gonatt allesammans!
Nu börjar deppigheten gå över till ångest inför imorgon, är tydligen "Slå en Emelie idag" då enligt ett event på facebook och oroväckande många av mina vänner och skolkompisar ska delta.. jag kommer få ont haha

Ska gå iväg och sova nu, men ska först platta håret.

Ska sova…
Jenny

#24 Det lät inte så bra…Hör av dig sen så vi vet att du överlevde!! ;o)
Måste ge mig i väg till macken, soppatorsk i gräsklipparen. Jag som tänkte bilstackaren skulle få vila i dag men nu blir det att köra flera mil bara för att köpa bensin. Kan ju iof köpa glass med. O lite godis. O en tidning…
Jag ligger på taket av vårt hus i Mallorca, Binissalem. Grillas i solen med laptopen och spotify.

Precis som Wera ligger jag ute o steker o datorn har fått följa med! En förlängningssladd så klarar jag mig ett tag.
Gräsmattan är klippt o klar för denna vecka.
#29 Skönt!
Jag solar inte längre, bränt mig :/ Men väntar på att min moster ska komma från Palma hit med sina hundvalpar! :D Sen ska vi bada i Binissalems pool kl 4 för de har ingen strand här (måste till Palma då) ;)

Har varit ute på stan en sväng.
Ska snart till frisören och sen blir det en kvällstur till Gränna för lite god mat.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Har varit ute och solat!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#31 Tack för tipset! Gränna o Visingsö måste jag skriva upp på min semesterrutt jag håller på med!
Helt klart en bra dag i dag!!! Ligger fortfarande i solen, Spotify på, ena kotten sover o den andra leker för sig själv.
Saknar en sexig bartender som kommer med en läskande drink iof…

Kom nyss hem, hade en jobbig friluftsdag idag så nu är jag ont i fötterna.
Är sjukt glad, ska kanske ner till St Tropez två veckor i sommar där en kompis ska jobba au pair hos en svensk familj hon känner och jag får vara sällskap hehe 

#35 Skönt att du överlevde!!
Vi har tagit en liten promenad. Samlat in gräs/hö till kanin o svin. Skönt att grannen slagit så att det bara är att samla in!

Nu ska jag göra iordning lite dip sen äta massa chips och dricka cola :D

är trött på livet och ska ta in den lilla hästen
Jenny

#38 Det ska du inte vara!!!
Jag ska duscha o smörja in mig. Jösses va snygg jag kommer vara i sommar alltså! Brunbränd o läcker!

Nu ska jag dejta kudden. Se om man kan somna skapligt o vakna pigg o glad. Kanske läsa lite först.

ska sova
Jenny

Ska nog sova nu.

Funderar på om jag ska ta en promenad. Det är lite mulnare i dag men ändå fint väder.
Ska ut och sätta mig en liten stund i solen.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Hela helgen ska jag dra staket och fixa sommarhagen.

Gått en låååååååång långpromenad sen shoppat lite så att jag kan grilla i kväll!!
Duktig du är Birke! Håll koll så du inte får några fästingar bara!
Kletar in mig i after sun, mina axlar och delar av mitt ansikte har en mindre smickrande röd färg ;p Har vart ute hela dagen och hjälpt till att bygga banan till KM i hoppning som jag ska vara med i imorgon på stallets gräsbana, och den är väldigt stor så det blir många steg ;)

#47 Lycka till i morgon! Jag vill med ha häst igen så att jag kan tävla…Det är så himla roligt!
Jag ska marinera köttet o göra en vit chokladmousse till efterätt tror jag! Sen kommer min mage vara paj men det får jag leva med…

#48 Åh det låter gott!
Sitter här inne och gömmer mig för den underbara solne, har brännt mig
ska nog ta tag i lite plugg… Tror bara att det är söndag idag!
Jenny

Jag gör ingenting, mår bara illa. Ska nog gå ner och kanske gå ut lite.

tar en paus i pluggandet
Jenny

Har kollat vart vägen tar vägen…Bott här i flera år men vet inte vart vägen fortsätter men det är undersökt nu. Den bara tar slut en bit in i skogen helt enkelt.
Det vart alltså två rejäla promenader i dag. Bra för jag har ätit som en häst så jag har lite att förbränna. Tyvärr misslyckades min vitchoklad mousse…gick inte att göra på laktosfri grädde, den skar sig o ser asäcklig ut…:o(

#52 Skitans…
Väntar på att de ska börja ngt bra på tv, almost famous tex!
Jenny

Ska gå o se om kudden vill dejta mig en stund…
Gonatt allesammans!

Ska ut o gå en promenad i solen!
Har varit ute i det fina vädret!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

ska gå ut och plugga med grisarna i solen!
Jenny

Har varit på långpromenad samt solat en stund. Nu ska jag hoppa in i duschen sen bege mig mot staden för jag måste köpa en skoj del till min bil som gått sönder igen…suck…

Kom precis hem från en kompis, ska snart börja plugga lite.

Har precis kommit hem från stan. Vart på badet med en kompis :PSka vara inne på datan en liten stund till, o sen sticka upp till hästarna på sommarbetet _)

uppdaterar bloggen och ska snart ta tag i lite mer plugg
Jenny

Slappar, verkar inte vara nått på tv så jag kanske ska ta o tvätta eller göra nått annat skoj i stället…

Ska nog gå och duscha snart.

Ser på film på 4:an. Rambo.

#64 Samma här samt att jag har strykt en hög o har en maskin tvätt i maskin.

#66 Japp! Hehe! Kollade inte heller klart filmen, det var inte riktigt min typ av film så jag dissade den.
Nu ska jag packa ihop ungarna o se om vi kan komma i väg till BVC i tid sen ska jag hjälpa en kompis lite.
Är iskallt ute…Molningt o blåser lite grann så det ser inte ut att bli nån solning i dag…

Här regnar det. Hade planerat att gå på stan för att hitta skor o klänning till skolavslutningen, men hade ngen jacka. Istället sitter jag här hemma vid datan med Project Runway på på tv:n. Funderar dessutom på om jag kan slänga ihop ngt gott att äta :P
Lyssnar på musik och planerar.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Gosar lite med katten :)

Det regnar här ;(
väntar på hovis och smider planer & planerar!
Jenny

#33 Ja det tycker jag du ska göra.
jag har precis kommit hem från stan, efter att ha handlat lite mat och sådant som behövs för att överleva.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Nyligen hemkommen o tagit en varm lång dusch med ungarna. Stått ute o jobbat hela dagen i regnet.

Ser på tv. Disney i brist på annat
Ska vid 10 kolla på 3an, Secret life of women. Kanske kan vara kul.
Deppar över att det inte växer chokladkakor från chokladblomman morsan köpte idag… den ska bara lukta choklad tydligen :(

#75 Får man inte världens sug efter varje gång man har luktat på den? ;)
Ska nog sova nu, har ont i huvudet och känner mig allmänt seg.

Ska hoppa in i duschen…..snart…….
Jenny

Nyduschad. Försov mig, så jag får ta 20 i 9 bussen in till stan :P

#7 Fy så dåligt…Borde helt klart växa chokladkakor på en sån!
Nu ska jag dra o skruva i hop en lastbil.

Kom precis hem från skolan, vi red idag sjukt kul var det :)
Dricker bantningsdryck i brist på god mat hemma… Den smakar gott men mättar ju inte :(

Chattar på msn med Mai o funderar på hur jag kan vara så klantig o vrf det blev som det blev.
Gick på stan idag, handlade skolavslutningskläder och present till en lärare. Kompisen tappade lärarens present, så jag fick köpa en ny -.- Drf fick jag verkligen snåla med kläderna. Sen glömde jag min väska på JC (tror jag) med kamera, nycklar, busskort o en jäkla massa tamponger i (hah ;P), så jag fick betala resan hem på bussen o får drf snåla ännu mer på resten jag ska köpa imorron. Som tur är Mai en ängel och lånar mig 100kr <33 *Ber till gud att jag hittar väskan*

Låter inte som en bra dag för dig i dag Birke…
Jag har precis kommit hem o duschat. Slipat o skruvat o slitit men i morgon blir sista dagen tror jag sen kan jag återgå till lite renare sysslor. I morgon börjar dagen med ett besök på jobbet o möte med chefen.

Anmäler till marsvins SM…
Jenny

#84 Fusk…Jag kommer inte iväg…

Nä nu blir det kudden…Jag är dyngtrött o håller på att somna sittande.
Gonatt allesammans!

#85 Tråkigt :(
SKA SOOOOOOOOOOVA
Jenny
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Et klipp på mig och min kusin i Mallorca, på väg hem från baren. Haha sjukt normala ;)

Har precis vaknat och ska väl ta och börja med tvätten snart. Fast skönt att vara ledig idag. Så man kan ladda upp inför de nya arbetsuppgifterna imorgon.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Försöker vakna till men jösses så segt det var i dag…

Klev upp nyss, ska snart iväg och äta subway :D

Svär så det heter duga…Vart på jobbet och insett att jag inte får tillbaka min tjänst utan att de vill att jag ska skena runt på olika avdelningar i kontorslandskap o jag vet inte vad…Det funkar inte med min hörselskada så det blir väl till att vara sjukskriven eller byta jobb. Fy fan va lessen jag är. Jag behöver ett eget rum där jag kan stänga om mig som jag hade innan men den som gör vad jag gjorde ska tydligen fortsätta med det. Fy fan…

#92 Fy vad tråkgit!! *skickar tröstkramar*
Väntar på att regnet ska avsta så att jag kan rida…
Jenny
Siter på Arlanda och svettas ihjäl! Mitt tåg går om 25 min :D egentligen skulle jag stannat i Mallorca till 26 juni men orkade inte och längtade hem till killen så boka om hemresan haha :D Ingen vet!! Så ska överraska alla :) busig jag är.
Fick just reda på att det har öppnat en Odd Molly outlet inte jättelångt härifrån, ska nog ringa morsan för en tripp dit :D

Sitter i bh o trosor, för jag har precis provat skolavslutnings kläderna. (Hur kmr det sig att jag alltid vill berätta om min dag här haha? Känns som om jag flyter iväg lite överallt i alla trådar.)
Deppar lite… Ska snart äta kvällsmat.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Har lite tråkigt och är allmänt irriterad.

#97 Varför? :(
Ska planera som jag har skrivit dom senaste gångerna, blir inte riktigt av…
Jenny
Byter om från morgonrocken, en kompis grejade körtkortet idag så vi ska ta en premiärtur i mcdriven på donken och köpa glass för att fira =)

#100 Grattis till henne/honom :)
Ska gå och ta in fiompan, får ta tag i n¨got sen
Jenny

Har demolerat badrumsskåpet, o sitter o lära mig att göra lockar med plattången. Går inte som jga vill.,

Juste skulle ta in hästen…
Jenny

Morr, spott o fräs
Funkar inte.

Är stressad, ska packa ner alla mina grejer sen ska jag till en kompis och sova där.
#99 Idag är det två år sedan min ena katt dog… :(
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#95 VAVAVAVAVAVAVAVA!!!!!?!?!??! VAR?!?!?!?!? MÅste dit…måste måste måste…
#107 Freeport i Kungsbacka, utanför Göteborg =)

#108 Det måste helt klart undersökas!!! Me LOVE Odd Molly!

Nu ska jag dejta kudden helt klart…
Gonatt allesammans!

#106 Tråkigt :( skickar en kram!
ska sova
Jenny

Ska snart till jobbet och se hur det blir att sitta i Kundtjänst och Medlemsservice i telefon jämfört med att hantera det administrativt bara.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson