Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskor
Läst 1703 ggr
Fiona
0

Chic ordnar VIP-kväll!

Tidningen Chic annordnar VIP kväll i affären Bianco i Malmö & Göteborg. Man får 20 % på hela sortimentet & ett goodiebag! Någon som funderar på att åka ?=) Jag tänkte åka till den i gbg om jag får med mig någon!

Ni kan läsa mer här

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Emelie-G
0

Man kanske ska ta och pallra sig till den här i Gbg då =)

Fiona
0

#1 Ja en goodibag är ju aldrig fel + att man kanske hittar höstskor! Himla snygga skor har dom Glad

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jojaton
0

Åhhh, det hade vart kul =)) Får ta och övertala lite klsskompisar, går nog snabbt ;)

Johanna - Instagram

JMax
0

Åh!! Jag skulle vilja men det är fasen lite långt bort alltså…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

#4 Ja det blir ju en bit från dig, men dom verkar ha lite utspritt över landet. Prenumererar du på dreas nyhetsbrev? =)

Jenny

emelie92
0

åh, dit vill jag!!! Jag bor ju nära Göteborg så det vore ju perfekt! Men jag hade ingen aning att Bianco har en butik i femman, knasigt^^ måste man vara medlem i Chic/Bianco eller vem som nu håller i evenemanget?

Fiona
0

#6 Jag fick erbjudandet via Chics nyhetsbrev på mail men jag betalar inte för det :P Biancoaffären ligger precis till höger när man kommer in vid ingången mittemot stationen =)

Jenny

Emelie-G
0

#7 Mittemot emotrappan i princip med andra ord hehe =)

Fiona
0

#8 Exakt ;)

Jenny

Fiona
0

Var det någon mer än jag som åkte? Jag & tre kompisar åkte till den i Gbg. Dock så hade jag kollat fel på tiden , jag trodde det var 18.30 men det var visst 19.30 Tyst Så när det började så hade vi redan kollat över hela sortimentet och testat en hel del. Ööh så det enda vi gjorde var att gå in, få en goodiebag, ta en dricka & läkerolaskar sen var vi tvugna att skynda till tåget. Men det var proppat med folk där inne så det var nog en lyckad tillställning =)

Jenny

JMax
0

Var det nått skoj i goodiebagarna då??

Fiona
0

#11 Ja det tycker jag allt! Cics nya tidning, prover på krämer, foundation & parfym, örhängen och lite mer smått & gott =)

Jenny

JMax
0

#12 Va roligt!! Vill oxå ha goodiebag…

Fiona
0

#13 Hihi ja den satt inte helt fel ;)

Jenny

Jojaton
0

Jag vad där i malmö med en kompis :) Haha, blev lite misslyckat i början för oss då vi gick till fel Bianco och sen inte hittade till det andra, men vi kom inte såå mkt försent iaf ;)

Johanna - Instagram

Fiona
0

#15 Hihi ;) Var det mkt folk där också ? =)

Jenny

Jojaton
0

#16 Ah i början var det väääldigt trångt, men när vi gick ca 1 timme senare så var det typ vi och kanske 2-3 till!

Johanna - Instagram

Fiona
0

#17 Okej, hittade ni något då? =)

Jenny

Jojaton
0

#18 Jadå, fast ingen av oss hade pengar så blev inga inköp tyvärr, själv då? :)

Johanna - Instagram

Fiona
0

#19 Okej, do  hade en massa snygga skor fast i för små storlkar för mig & för dyrt ;) Så det ble inga köp för oss heller :P

Jenny

Jojaton
0

#20 Okej, det vart ju synd. ;)

Johanna - Instagram

meee
0

Jag va på den i Vällingby :)

Fiona
0

#22 Hur var det där? =) *Du är ny här va? =) Välkommen!

Jenny