Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 4694 ggr
soetisen
0

Tajta korta shorts

Ja, vart hittar man tajta korta shorts för ett hyfsat pris?

Jag har inte börjat leta än, men jag gjorde det lite smått förra sommaren och jag hittade inga bra. Helst skulle jag vilja ha jeans shorts, men annat går bra också. Jag är väldigt smal så de i xs jag har provat sitter fortfarande löst. Vanliga 32:or som brukar vara minst i typ H&M sitter inte heller tajt.

Så ja, vart hittar en väldigt smal person tajta och korta shorts? :)

- Medarbetare på studier.ifokus

JMax
0

Inne i Linköping finns en butik som heter Energy, Energi, Energia eller nått liknande, de brukar ha snygga jeansshorts o annat skoj. De kanske finns i andra städer?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

soetisen
0

Tror inte jag har sett det här, hittade ingen hemsida heller :/

JMax
0

Ska kolla upp ordentligt vad den heter nästa gång jag är i Linköping.

Birke
0

H&M.

soetisen
0

#4 Så det finns verkligen där? För jag har fått uppfattningen att där finns bara dem "vanliga" storlekarna.

Birke
0

#5 Jaha, förlåt, läste inte nogaSkäms Så små storlekar tror jag inte det finns på H&M.

yoanna
0

Vet inte vart du bor, men i Enköping finns det en butik/outlet som heter Nightmare, där köpte en par korta tajta shorts förra sommaren.  Jag brukar ha problemet att jag e för smal för dom flesta shorts som ska vara tajat,a men där assade völdigt många shorts :)).

JMax
0

En kompis till mig som är väldigt liten o smal tassar in på barnavdelningarna. De har ju en hel del snyggt de med.

swedensess
0

ginatricot? veromoda? :)

Emelie-G
0

Ginas shorts är ganska små i storlekarna, är också väldigt smal och hade stora problem med att hitta brallor för ett par år sen då jag var ännu smalare ;p

Fiona
0

Har sett att Gina har modell cykelbyxa och dom brukar sitta bra på det mesta :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

soetisen
0

#8 Barnavdelningen, vilken bra idé!

Får kolla in Gina och Vero moda då :)

soetisen
0

Provade lite shorts idag och Gina hade inga jeansshorts som satt bra. Den minsta storleken jag hittade var 26/32 vilket är för stort för mig. Och jag har väl mer eller mindre gett upp att hitta ett par tajta jeansshorts, får väl klippa av ett par vanliga bara.

Men men, vanliga shorts funkar tills vidare :)

JMax
0

#13 Kolla barnavdelningarna då! Du kan ju köpa ett par å sen pimpa dem lite o klippa så de blir som du vill ha dem?

soetisen
0

#14 Jo får göra det. Det får bli när jag har lite mer tid att leta :)

Emelie-G
0

Det finns ingen annan Gina där du bor då? Vet att de har storlekar ner till 32 i midjan, kanske var slut där du var :)

soetisen
0

#16 Får se till att gå till en annan Gina och kolla :) Men jag vet om att den här affären inte tar in så många små storlekar, så förmodligen är det slut :/

emelie92
0

Cubus, Gina Tricot, Vero Moda, Lindex…. det borde inte vara svårt att hitta.

soetisen
0

#18 Jo kollade i dem, fanns vanliga som satt bra, men tyvärr inga jeans. Men ska kolla lite mer :)

Jojaton
0

Har samma problem som du, har ett par jättefina jeansshorts från Cubus strl 32, för stora överallt förutom att de är liiite för korta. Suck! Men barnavdelningen vart ett bra tips :)

Johanna - Instagram

soetisen
0

#20 Jo men ibland hittar man ett par som är perfekt, de borde bara finnas lite oftare :)

cykelpump
0

Gina (iaf i Eskilstuna) har fått in hotpants shorts :).. Super sköna ^^