HM home butik?.
Har försökt hitta en HM butik med HM Home sortimentet men har inte hittat någon.. Finns det någon fysisk HM- butik som har de sortimentet?.

Hmm vet faktiskt inte, har bara set det på nätet!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#1 Mm, jag med. Skulle vara roligt om det fanns i butik också ^^

Bara sett katalogen de skickade ut men jag har för mig att det stod att de bara skulle finnas i katalog o på nätet till att börja med men jag kan ha fel. Har inte katalogen kvar heller.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Vad är det för speciellt med det sortimentet?

#4 Det är heminredning, lite kuddar, dukar, handukar, överkast o sånt.

#5 Jaha, har H&M sånt?? Hade inte den blekaste aning om det :P

#6 Det är hyffsat nytt tror jag. Fick nog katalogen iom att jag är medlem i HM club o de skickar ut den vanliga klädkatalogen tror jag. Men det är den enda reklam jag sett om det.

#7 Ska prova att googla lite och se om jag hittar ngt intressant :P

#8 Gör så! De har en hel del snygga grejjer o priserna var ganska bra har jag för mig.
Men skickar dom ens ut katalogen längre?, hade tänkt att beställa HM Home katalogen idag men det gick bara att beställa den vanliga klädkatalogen att beställa. Men dom kanske skickar ut HM Home med HM klädkatalogen?. :)

#10 Jag har bara fått katalogen en gång vad jag minns så de kanske inte ens skickar ut den längre. Men de gör ju ingen reklam för sortimentet så hur tror de att folk ska kunna hitta det o handla då? De kanske kommer lägga in några sidor i nya katalogen men det återstår ju att se…
#10 Jag mejlade dom i förra veckan och frågade varför den inte går att beställa. Svaret jag fick var:
Homekatalogen har dessvärre tagit slut och i dagsläget vet vi inte ännu när det kommer en ny. Men sortimentet finns kvar att beställa över Internet om du har tillgång till detta. Vi tar naturligtvis med oss ditt önskemål om att du även vill ha en katalog att bläddra i och vi skickar en till dig nästa gång det kommer en katalog.

#12 Aha! Där har vi en förklaring iaf!
#13 Japp, så nu e de bara att hoppas på att dom gör en ny snart :)