Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: fest
Läst 1214 ggr
yoanna
0

Sthlms bästa uteställen? :)

Någon som kan rekomendera några bra uteställen i sthlm?, vill helst ha tips på dansställen.   :)

JMax
0

Vad heter det där i tre våningar?? De brukar ha lite show på mellanplanet. Det gillar jag, ska se om jag kommer på vad det heter med…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

Hmm de va en svår nöt, har inte åldern inne och bor inte i stockholm ;) Ett tips är att höra med lite olika bloggerskor som bor i stockholm så lär du får bra svar :) Säg till om du behöver hjälp att hitta några bloggorskor därifrån!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

yoanna
0

#1 vet tyvärr inte vad du menar för ställe? =|

#2 okej, då kan det ju bli lite svårt. Men vet du några bra bloggar får du gärna rekomendera :)

elyse
0

#0 Hur gammal är du?

yoanna
0

#4 Jag är 19år

Emelie-G
0

Har bara koll på Göteborgs nattliv, men efter vad jag läst i bloggar så verkar Collage och Hells Kitchen vara bra ställen i Sthlm :)

JMax
0

Kan inte komma på vad stället heter men jag funderar vidare. Ska messa en kompis o se om hon minns…

Hells Kitchen har jag med hört att det ska vara bra så testa det!

Emelie-G
0

#7 Det är inte Berns du tänker på? Vet att det är stort haha med bar bla, hålls även modevisningar där och programet Roast på Berns spelas ju inte därifrån..

JMax
0

#8 Nä inte Berns men dit vill jag när de har modevisningar!!

elyse
0

#5 Det är långt ifrån alla krogar som har 18-års-gräns - därför undrade jag. Vet du ungefär vart vill du gå, då? Stockholm är ju stort.

Fiona
0

Jag kan länka lite stockholms tjejers bloggar sen!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg