Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 733 ggr
Lullan1
0

Mary Kay ?

Är det någon av er som har någon erfarenhet av Mary Kay´s produkter? Jag är inbjuden till en "konsultation" om några veckor, vad kan jag förvänta mig?

juliapettersson
0

Jag har bara hört gott om deras produkter. Jag har testat deras foundation som var super!

Lullan1
0

Jag har hört att det ska vara rätt dyrt? Stämmer det?

Fantasy
0

Ja, de kostar en del, men de är dryga och är av bra kvalitet.

Anne
0

Tyvärr är de alldeles för dyra här i Sverige, tycker jag. I USA är priserna mer normala, och det är inte ett särskilt lyxigt märke utan ganska "medel". Allt jag provat har varit okej, men inte mer än så. Jag skulle aldrig betala svenska priser för det… Eller jo - med ett undantag. Super Emollient Night Cream är en kanonfet dunderkräm för torra hälar. :)

[tiiia]
0

bra produkter men det är helt sjukt dyrt. iaf för oss med lite tunnare plånböcker. :)

Lullan1
0

Ok, tack för era svar… jag har förstått att det är ganska dyrt. Men jag ska iallafall gå dit och se vad som bjuds. Det är inget köptvång hoppas jag!

Madde
0

Det är inget köptvång.

Jag köpte maskaran här om dagen men får den inte förän om 1 vecka. Då kan jag berätta hur den är.

=)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Lullan1
0

#7 Åh, vad bra! Jag väntar med spänning!

Boode
0

jag har en mascara där i från vet inte vad den heter men den är super bra. Ögonfransarna blir jätte långa och klumpar inte heller ihop sig. den var inte så överdrivet dyr, har för mig att den kostade runt 100 kr.

Engla
0

Jag har provat Mary Kays produkter och de är väldigt bra, enligt mig. Men tyvärr alldeles för dyra! Men man kan ju köpa billigt på Tradera, det har jag gjort några gånger. Kvinnan som jag har köpt i från har varit sååå himla "på", dvs hon vill verkligen att jag ska börja sälja, och ändå har jag sagt till henne varje gång att det inte är något för mig, men hon har fortsatt att maila och ringa. Nu har hon dock slutat när hon vet att jag inte hör av mig. Vet flera av mina kompisar som också har råkat ut för MK-konsulter som är så "på". Men deras produkter är bra, men vissa av produkterna är inte värda sitt pris.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Linda
0

Det är konstigt med vissa produkter som är bara vanliga i ex usa men blir till ngot alldeles extra här i sverige, då har vi ändå bra sminkmärken att hålla oss till..konstigt.