Parfym
Hej!
Ska bestämma mig för vilken parfym jag ska köpa i taxfreen när jag åker iväg och har beslutsångest. Man måste beställa innan och jag vill byta från de dofter jag brukar använda.
Funderar på D&G la lune, eller Eternity summer, någon som vet hur de luktar?
Beckham signature eller ralph lauren notoriuos eller beyonce heat funderar jag oxå lite på.
Självklart är det ju olika vad man har för tycke och smak med parfymer men vore kul o höra vad ni tycker!
Har ingen koll på de du nämner, men Victor&Rolf Flowerbomb är min favorit och har varit det ett tag. Jag är jättedålig på att beskriva lukter men den luktar typ vanilj och lite annat sött, tror jag haha..
Jag har Paris Hiltons "Can Can" vilken jag älskar samt Britney Spears senaste Hidden Fantasy.
Dessa älskar jag och framför allt Can Can som jag varmt kan rekomendera ^^ Riktigt dryg är den med! Använder den nästan dagligen sedan ett år tillbaka och inte ens halva flaskan har gått åt (den större modellen).
Kan tillägga att jag gillar lite fruktiga med lutning åt det godisaktiga hållet då :)
Hur de du nämnt vet jag tyvärr inte, men jag delade med mig av mina favoriter i.af ;)
Hakuna matata!

#2 Den har jag hemma. Brukar aldrig ha så dyra parfymer annars, men fick den i juklapp för över ett år sen. Luktar jättegott :)
Gå till Kicks och testa parfymerna innan du åker bort. ::tips::

#1 Flowerbomb är underbar!! Rätt dyr dock…
Ts av de du nämner har jag bara sniffat på Beckham o den tycker jag var ganska god.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!