Vilken väska?
Vilken väska bär ni i vår? :D
Själv, så har jag ingen, men funderar på en sån där liten handväska som man kan ha runt handleden :).

Jag har faktiskt ingen än så länge…
Drömmen är ju en Mullberry Bayswater i mörkbrunt eller en Balenciaga men min plånbok pallar inte riktigt det…
Jag är väsknörd men har sålt alla jag har men inte kommit på vad jag vill ha så jag är väsklös. Utom en skötväska till lilleman men den räknas ju knappast
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#1 Okej, dom väskorna e inte helt min stil men ändå fina :).
min älskade Marc by Marc Jacobs =)
#3 har du bild på den? :)

#3 Bild!!!
Kan vara Marc väskan jag menade o inte Ballen måste googla sen.

#6 Den var snygg med! Inte lik den jag tänkte på men snygg ändå! Var har du köpt den? Jag vill helst inte beställa när jag hittar min, jo från sverige kan jag tänka mig men vill inte beställa från utlandet…
#7 NK i Gbg =)

Jag ska ha min ganska stora converse väska :)
- Medarbetare på studier.ifokus

Jag har letat efter en ny väska i säkert ett halvår, men hittar INGENTING som faller mig i smaken.
Vill ha en större väska i "portfölj-modell".
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Jag har två väskor just nu, stor mörkbrun (nästan svart) handväska jag har till skolan där det får plats flera a4 kollegieblock och böcker.
Sen har jag en till, lite mindre (också den brun) jag har till stan eller liknande 

En väska i påsmodell 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Kanske ska tillägga att jag har ungefär 15 väskor i olika modeller, haha, men ja, ingen bra vårväska!
#6 Jättesnygg :D

#13 Åh! En väsknördskompis?! 

#15 Indeed! Fast det är som med kläder, hur mycket man än har kan man känna ofta att man inte har något som ser bra ut. 

#16 Precis!! Hehe! Men nu har jag inte en enda väska då jag sålt alla fär att kunna köpa nytt…lite dassigt, säskilt när man inte kan komma på vad man vill ha för nån…
På Åhlens har de ett märke som heter WERA, de brukar ha ganska vettiga väskor. Kanske ska ta en sväng dit tills jag behagar ta mig till stora huvudstaden för shopping.
Jag varierar mellan de jag har; en stor svart, en mörklila i påsmodell, en röd, en bag med körsbär på… Har kommit fram till att jag har så många att jag inte behöver köpa en ny på ett tag.

har 1 svart, med nitar på från veromoda. axelbandet är av en kedja, och en läderbit där man ska ha axeln

#20 En riktig väsknörd till?! Välkommen till klubben!
Jag tror jag vet vad du menar för gammal skolväska, de är riktigt snygga! Ett tips är att kolla på Tradera o Blocket, de har ganska ofta.

En väska som är som en liten påse där man drar åt ett skinband för att stänga den. Naturligtvis i modefärgen lila. Jag gillar min lilla väska. Vi trivs ihop. Sen har jag också en i leopardmönster.

Jag köpte ännu en väska någon vecka sedan, en stor svart med axelrem.

Jag har fortfarade inte skaffat mig nån väska…