Ett besök på Kicks!
Gick in på Kicks idag för att köpa en mascara och en foundation. Det slutade med att jag lämnade butiken med produkter för 1254kr. För jag skulle promp ha bra rengöring osv tyckte dom. Och jag är svag för merförsäljning.
Nu när jag kom hem och testade sminket så var foundationen mycket ljusare än min hy och jag blir ju brunare eftersom det är sommar. Ändå prova hon den på mig i butiken innan och då såg det bra ut, men hon måla ju bara på en liten fläck. Eller så kanske hon gav mig fel utan att tänka på det. Hur ska jag göra? Jag kan ju inte lämna tillbaka den eftersom jag har använt den men den kostade ändå närmare 300 kr. Jag blir så irreterad, jag kanske passar i den till vinter men det är ju evigheter tills dess och då hinner den väl bli gammal..

Hmm surt! Fräsckt av dom att proppa på dig så mkt…
Om jag var du skulle jag gå tillbaka och klaga, om hon testade den på dig och sa att den va bra och den inte va det när du kom hem så borde du få en i rätt nyans! Värt ett försök :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag tycker med att du ska gå tillbaka!
Rejält inköp!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag tycker också du skall gå tillbaka. Generellt gillar jag Kicks, Den butik jag handlar i har en expedit som är jättebra. Om hon inte är i tjänst när jag kommer till butiken vänder jag och provar en annan dag. Hon är jättebra på att hjälpa till att prova ut rätt färger och rätt krämer. Gå du tillbaka och klaga…lycka till!

#4 Du är ny va? =) Välkomen!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Har du inte öppnat förpackningarna tycker jag du ska gå tillbaka. Det är ju inte deras "fel" att du köper massa "onödiga" saker (rent lagligt sett), men du kan ju pröva i.af. Har du tur kanske du får får tillbaka pengarna men i form av presentkort typ (så du måste använda pengarna på kicks).
Hakuna matata!

Tack #5. Ja jag är ny här och ska försöka vara aktiv i diskussionerna.
Hej igen! Har varit borta ett tag nu. Jag har börjat vänja mig vid nyansen nu, och kan kanske ha lite solpuder i sommar när jag blir brunare, eller låta bli foundation. Jag hade aldrig kunnat med att gå tillbaka med den. Är ganska feg av mig.
#6. Nej det är inte deras fel att jag faller för deras merförsäljning. Men som jag skrev är jag svag för merförsäljning vilket nästan alla butiker använder dagligen, merförsäljning är en regel i de flesta butiker. Utom systembolaget och tur är väl det ;) hihi.