Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 2733 ggr
JMax
0

Gynnings klänning i förkväll i dag

Nån som såg förkväll i dag? Carolina Gynning hade en jättefin vit klänning på sig.

Nån som vet hur man kan få reda på vart den är inköpt?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

Nepp det såg jag inte! Du kan väl testa att maila (TV4) och fråga om dom vet / kan ta reda på det. Eller fråga i hennes blogg om hon har någon :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JMax
0

Ah! Bra tips! Mig vill ha den verry mycket…

cillisw
0

Klänningen är från Indiska. :)

JMax
0

#3 Tack så mycket!! Indiska nästa!!

Fiona
0

Har du ingen bild på den ?! *blir nyfiken* :D

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

cillisw
0

Klänningen är jättefin, speciellt med ett midje skärp som Gynning hade! :) Jade Jagger for Indiska - jade tunic 795 kr

JMax
0

Jagger kläderna verkar ju inte släppas förrens 12 maj…

Här är en bild från hennes hemsida www.gynning.net

Midjeskärpet blir ett måste till!! Å ett par Converse…jag snor hela outfiten!

rådjur

Fiona
0

Gud så fin Förvånad

Jenny

[BonnieL]
0

Wow, skitsnygg!
Vill ha!

JMax
0

#8 & 9 Visst är den!!!!!

elyse
0

Det känns lite Melodifestivalen, tjejen som vann för Sverige, ni vet. ^^

JMax
0

Jag har en nu!!  Julia Anglais heter den o kostar 399:-

Tyvärr fanns den bara i L o den är lite bred över tuttarna o lite kort för mig tror jag…Gråter

Har den här nu men jag tror att jag lämnar tillbaka den nästa gång jag är i stan.Gråter

Fiona
0

#12 Tråkigt, men hoppas dom får in en passande storlek! De borde dom kunna hämta in om du ber om :)

Jenny

emelie92
0

#12 - Hur fick du tag i den? Jag trodde kläderna kom ut i butik den 12 maj??? Förvånad

JMax
0

Det är inte den ur Jade Jagger kollektionen utan den finns ute nu och heter Julia Anglais och kostar 399:-. Det är exakt samma.

Ska se om jag hinner in o byta i dag när jag ändå ska in till sjukan men det är ju det att jag tycker den är lite kort med…Antar att den kan bli något kortare till om man får den i mindre storlek. Tror att jag skulle kunna ha S i denna om den skulle sitta bra i övrigt men då blir säkert resåren för hög oxå…

Nä den får vara kvar hemma, jag ska se om jag kan hitta nån som kan sy om den åt mig!!! Gu va smart jag är!!!

Fiona
0

#15 Borde ju inte vara allt för svårt nej! hoppas dt blir bra :)

Jenny

JMax
0

Köpt spetsleggins o cykelbyxor med spets som jag ska testa att ha under om det ser vettig ut. Då gör det ju inget om det skulle blåsa upp lite eller nått.

Fiona
0

#17 Åh låter jätte fint!!!Skrattande

Jenny

JMax
0

Puttar denna lite!

#18 Det vart inget bra…Gråter Det såg alldeles konstigt o påklätt ut, hela outfiten vart förstörd. Man ska helt enkelt vara lite kortare än jag.

Fiona
0

#19 Typsikt :(

Jenny