Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 2283 ggr
Eostra
0

För avklätt för dop?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Köpte en ganska söt klänning igår till min kusins dop jag ska på i helgen, men jag börjar nu undra om det blir lite för avklätt för ett dop? Tänkte ha svarta ballerinor till och möjligvis hudfärgade strumpisar istället för vita leggings.

Ignorera mig på bilderna, har nyss vaknat! ^^

Birke
0

Tror det passar :) Ska du ha tröjan (eller vad det kallas) över?

Eostra
0

#1 Jag hade tänkt det ja, men mamma började klaga över att den var allt för liten osv. :p

Birke
0

#2 Jag tkr det var fint med den över, och då är du ju inte särskilt bar :)

Eostra
0

#3 Precis. :)

JMax
0

Jag tycker det var jättefint sådär! Väldigt sommrigt o fint. Skulle nog köra på de vita legginsen men ta gärna bild med hudfärgade oxå. Det kan ju se mer naket ut med hudfärgade och så kort klänning.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Eostra
0

#5 Så tänkte jag också, hade tänkt ha hudfärgade först, men när jag kom hem märkte att klänningen var ganska kort och när det ändå är ett dop i kyrkan kanske det blir lite väl naket. Men jag ska se om jag hinner ta en bild senare.

Fiona
0

Åh det va ju jätte fint! Men jag tycker att du ska ha vita leggings till annar ser det nog för bart ut. Plus att du lär visa hela ändan om du böjer dig ner i hudfärgade strumpisar Flört

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

emelie92
0

Snyggt! Inte alls avklätt! :)

Eostra
0

#7 Haha, sant Skrattande

Tackar, tror det får bli sådär då. Glad