panik inför studenten!
Jag har nu hittat klänningen som ska göra min redan misslyckade student någorlunda bra. Problemet är bara att jag absolut inte kan hitta några skor!
Jag är ganska kräsen när det gäller skor, höga ska de garanterat vara eftersom jag, enligt mig själv, har stora fötter (39, är 168 cm).. Har letat lite men hittar ingenting som jag själv tycker passar, så därför tänkte jag fråga er:
Vilka skor tycker du passar till den här klänningen?
http://www.paulamyo.com/klader/festklanningar/klanning-shanina-i-svart/?h=1
Brainstorma!

Måste säga att klänningen var skitsöt :) Jag skulle ha valt ett par skor med lite färg, eftersom klänningen är helsvart (eller ska du ha ngt annat med färg till?).
Jag är förresten också ca168 och har storlek (38-) 39

Haller med om att du borde ha nagot med farg till. Nagra forslag:
Bla enkla sandaler med klack och rosett
:)
(Du har storlek 6 i engelsk skostorlek om du ar en svensk 39)
// Amanda

Förresten så brukar det finnas fina skor med färg på JC (är det dom som säljer skorna, eller Turn Down?).

Klänningen var verkligen fin, men jag tror också att ett par färgade skor skulle passa. Då tycker jag att du ska ha starka färger på din skor och samtidigt matcha med accessoarer i samma färg.
- Medarbetare på studier.ifokus

Jättefin klänning :) Men jag säger som dom andra och satsa på något färgglat, Nelly.com har mycket skor till bra priser :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Skitsnygg klänning!!!
Även jag håller med, nått färgglatt till, jag gillade de röda slingbacksen #2 länkade till.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#6 Rött känns dock inte riktigt som min grej, jag kan inte se mig själv använda dem mer än en gång .. Det är ju lite det som är det knepiga :)

#7 Vad kan du tänka dig för färg då? :) Kan spana lite åt dig!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#8 oj! den var svår… vitt, beige, rosa och svart är väl färgerna jag oftast använder och känns lättast på mig. Är ju dock öppen för förslag men intensiva färger som rött känns lite för.. vuxet?

#9 Ska spana lite :)
Jenny

Kör på rosa då tycker jag!

Kolla på bianco, dom har snygga skor :)
t.ex. dessa tycker jag är jättesöta ;)

#12 Åh va snygga! Å de fanns ju i en massa läckra färger med!

#12 Dom var skitsöta ju :D
Snygg klänning!
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

Dom här var söta:) Från samma sida som länken i #12.
Hur mkt är danska pengar jämfört med svenska?

Den här sidan var ju värsta sko-guldgruvan :O Ni vet att man kan ha "känsel" i amputerade kroppsdelar? Ungefär så ärdet - det kliar i pengarna jag inte har

400 danska är ungefär 515 kr. Googla på valutaomvandlare bara, eller om du har vista så kan du lägga till det som gadget :)
- Medarbetare på studier.ifokus

#17 Haha ;)
Jenny

#17 Hehe! Jag känner igen det symptomet jag med! Kliar ofta i pengarna jag inte har!