Kläder till skolavslutning - Hjälp!
Hej!
Jag ska sluta 8an i juni.
Hittade en klänning som jag blev kär i men vet inte om det verkligen är helt rätt på en skolavslutning.. så nu behöver jag er hjälp!!
Det är en axelbandslös, lite kortare spetsklänning som finns i svart, vitt och ljusrosa. Gillar verklingen alla färgerna men om jag känner mig själv kommer det bli en svart om ingen protesterar hehe, men är det rätt på sommaren?
vitt känns lite för mycket.. och rosa.. nja vet inte jag är inget rosafan men det kanske kan ändras? Vad tycker ni? vilken färg? (Jag har ganska ljus hy och är blond)
och slutligen vad tycker ni om klänningen?
Snälla jag hehöver hjälp!
Länkar till klänningen
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
gick inte att länka så jag lägger upp bilder i stället
Jag är en sucker för rosa, så säger den rosa ;)

Vitt eller rosa
Den svarta va också snygg men jag tycker att de passar bättre med ljusa fäger på sommaren :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Haller med om vitt eller rosa :) Kanns det for mycket eller for puttinuttigt sa gar det ju alltid att kombinera med morkare accessoarer (t.ex. morkbruna eller bronsfargade) for att balansera lite.
// Amanda

De är från gina tricot va? Jag har en sån fast i gul så jag väljer den ;) Men man kanske inte kan köpa gul från hemsidan?
Men när jag valde så var det mellan färgerna gul och rosa. Den rosa var mycket finare i verkligheten och min kompis som är rätt ljus i hyn och blond passade den jättebra på.
Men den svarta var också skitsnygg, men jag valde bort den eftersom det inte är en så somrig färg.
- Medarbetare på studier.ifokus

Ruskigt snygg klänning!!
Röstar på rosa i försa hand, perfekt färg för hela sommaren, sen vitt funkar till allt men svårare än rosa tycker jag. Som nån annan skrev är det ju perfekt att piffa upp med tuffa/snygga accesoarer.
Svarta är ju med riktifr snygg men som sagt inte så somrig o lite klurig på en skolavslutning tycker jag.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
hmm.. håller med er alla - tack för era synpunkter och tips!
men jag vet fortfarande inte vad jag ska ta för färg 
ska nog dra till gina tricot (finns där, glömde skriva det) och prova alla och se om jag kan bestämma mig bättre då.
Rosa är ju mest användbart på sommaren
Vit är jätte vackert
och svart är riktigt snyggt
jag ska på en slags "fest" på skolavslutnings kvällen/natten och funderar på om jag kanske kan använda samma klänning då? Vad tycker ni?

#9 Om det är efter skolavslutningen tycker jag att du kan det :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Nu har jag bestämmt vad det blir!!
Rosa klänningen och en kort ljus jeansjacka till! Fint tycker jag :D
tack för alla råd!
kommentera gärna mina avslutningskläder.. lägger upp bild
tänkte att det kan vara bra med jackan till kvällen ;)

#11 Ett bra val o en riktigt snygg jacka till med! Det blir perfekt till kvällen o jackan kommer du ha mycket användning av till andra tillfällen med.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#13 Ja, jackan är användbar! :D

Åh det kommer bli skit snyggt 
Jenny

Haha grattis till att du har hittat kläder! Ska också sluta åttan, men har inte hittat något än. Vet inte ens vad jag VILL ha, så det är svårt ;) haha.
#16 lycka till med letandet ;)
#15 Tack! :D