Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 4810 ggr
JMax
0

Drömväskan?

Vilken är er drömväska?

Jag är ju total väsknörd men äger inte en väska utom skötväskan och ett par sportbagar just nu. Har sålt alla för att kunna köpa lite "drömmisar" senare i sommar.

Överst bland mina drömmisar ligger just nu Mulberry Ruby Bayswater

andra platsen innehas av den traditionella Mulberry Bayswater i färgen chocolate

och på tredje plats kommer Mulberry Roxanne

Detta är mina tre favvisar just nu men jag har nog 20 till…bla: Balenciaga, Prada, Chanel, Dolce & Gabbana m.fl

Så vilken/vilka är era drömväskor eller måste ha väskor just nu? Det behöver ju inte vara märkesväskor.

Gärna bild!!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Birke
0

Vill ha en som både är tålig, rymlig och snygg - gärna billig dessutom ;) Jag är rätt så praktisk av mig :P

Fiona
0

Hmm har inte funderat på mkt på det faktiskt! Men den övertsa du visade hade ju inte suttit helt fel ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

emelie92
0

Mulberry Alexa, så förbannat snygg & praktiskt att ha, en riktig dröm!! Skrev faktiskt idag om min drömväska i min blogg :P

JMax
0

#3 Ja den är riktigt läcker den med!!

soetisen
0

Jag vill ha en väska som är tillräcklig stor för skolsaker men ändå inte för stor så att man också kan använda den annars. Och den ska vara riktigt snygg! Har dock inte hittat den än :(

Försöker att undvika att kolla på märken som till exempel Mulberry eftersom dem är så dyra, men de är snygga!

- Medarbetare på studier.ifokus

Anna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Chanel Grand Shopper Tote i Black Caviar

Kyss

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

JMax
0

#6 Åh!! Den är inte helt fel heller!!!

Fiona
0

#6 Läcker!!

Det tråkigaste tycker jag är att de finns så många fake väskor, då blir de inte lika roligt att köpa en äkta eftersom de flesta tror att de är en fake ändå ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

emelie92
0

# 8 - Precis! Och jag känner flera som har märkesväskor, tror jag! Det känns lite fräckt att fråga "Är din väska äkta?".

elyse
0

Jag gillar stora väskor i bag-modell. Har två svarta och en mörklila. En röd skulle sitta fint, sedan behöver jag inte så många fler. Jag har nog över tio handväskor, men använder bara 3-4 stycken.

JMax
0

#9 Hehe! Det kan vara lite känsligt! En kompis berättade om en kille som köpt en klocka för 15000:- när han kom hem frågade hans tjej om han fått en reklamklocka…

Fiona
0

#11 hahahahaha

Jenny

soetisen
0

#8 Det tycker jag också är väldigt synd, det är därför jag känner att det inte är värt att spara till en sån väska :/

Emelie-G
0

Min egen Marc by Marc Jacobs ;) Nej, ärligt talat har jag ingen drömväska just nu haha. Suktade efter Mulberry Bayswater för ett tag sedan, men har sett så många i skolan och på stan med den så har nästan tröttnat :p Annars gillar jag Mulberry Brynmore, men tycker att den (som de flesta Mulberryväskor) är som snyggaste när lädret har blivit slitet med åren och inte är sprillans ny. Har även sett ett par snygga från See by Chloé, Belstaff, Campomaggi och Marc by Marc Jacobs….. Alexander Wang väskan är ju inte helt fel den heller.. Åh gud vad jag älskar väskor Oskyldig  Dock ingen specifik för tillfället, men får se om jag hittar någon snygging att investera i efter sommarjobbet ;)

(har försökt hitta länkar till bilder på alla väskor jag tänker på men hittade inte alla Flört)

JMax
0

#14 Precis! De ska vara lite slitna, helt nya är de stela o opersonliga lixom.

Funderar på Ruby Bayswater med rosetten, tror ni att den kommer vara "het" år efter år med rosetten eller ska jag satsa på en mer neutral?

soetisen
0

#15 Jag hade nog satsat på en mer neutral, för jag hade nog gillat rosetten i början men efter ett tag hade jag nog tröttnat lite.

JMax
0

#16 Mm, jag är nog lite inne på det med.