Laxrosa converse?
Någon som vet vart man kan få tag på laxrosafärgade låga converse? Har tittat runt på lite olika hemsidor men inte hittat, men jag vet att dom finns. 

Har du kikat på Nelly ? =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Detta kanske är en urdum fråga, men har du kollat på Converse hemsida?
#1 Nope, kan göra det. (:
#2 Ja, faktiskt, men hittar inte där. Det är mycket möjligt att jag letade på fel ställe, det är ju så krånglig hemsida. ^^

Såg de höga i laxrosa på Åhléns i dag.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
OHHHHHH, finns dom på hemsidan också?

#6 Grattis!!
Jag köpte ett par gråa låga.
#7 Najs! Storleken finns inte. ;|

#8 Fasen va dassigt… Maila o kolla om de kan ta hem eller det kanske är på väg hem snart.
#9 Jag klickade på "bevaka storlek" så jag kommer förhoppningsvis få ett mejl om när dom får hem min storlek. :)

Perfekt!
Hehehehe, synd bara att jag inte kan prova dom.

#12 Ja det är lite klurigt. Jag tycker att dom var lite stora i storleken så jag tog en storlek mindre än vad jag brukar ha.

tror det är halens eller ellos som också säljer laxrosa

köpte mina laxrosa på Intersport :D

#12 Men prova ett par i samma modell i en affär så vet du ju vilken sorlek du ska beställa sen :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#16 Nu ska du inte vara så smart!

#17 Hehe ;)
Jenny
Karltex.se har grymt Converseutbud!
Förresten, lustigt det här med olika färgnyanser.. Jag har den höga modellen av de på bilden i #6 men jag kallar dom ljusrosa, laxrosa för mig är mer orangeaktig rosa haha :)

#19 Haha men wtf! Var du tvungen att skriva och tipsa om den där sidan? ;) Nu vill jag ju ha ännu ett par..
Är du dock säker på att det är äkta? Tänkte mest på "Convers"-märket när man klickar sig in på sidan med bara ConversE.
Är 100 på att de är äkta även om märket såg lite suspekt ut på förstasidan, klickar man upp det på någon av bilderna på skorna så är e:et där haha.. Karltex har två butiker i Göteborg med Converse i mängder och när jag har köpt flera av mina par där har jag fått de i orginallådor med lappar på och allt så… =)