Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettot-off-topic
Läst 1828 ggr
yoanna
0

Coca-cola Cherry?

Nån som testat CocaCola Cherry än, vad tycker ni i så fall? :D

Fiona
0

Nepp! Visste inte ens att den fanns ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

yoanna
0

Haha, okej. Ska nog prova den imorn tror jag ^^

Fiona
0

Då får du skvallra om den till mig i morgon då!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

soetisen
0

Jag gillade den inte speciellt mycket… Minns inte så mycket av vad det smakade, men det var inte gott enligt mig :P Men min lillebror älskar den.

Men har du smakat dem andra smakerna? Typ som root beer (tror jag den heter)? Sen har jag smakat vanilla coke, den var inte heller så god enligt mig. Jag trodde den skulle smaka vanilj, men det gjorde den inte :(

- Medarbetare på studier.ifokus

Belindaa
0

Coca cola cherry har funnit ett bra tag nu har jag för mig :)
Jag smakade den för ca. ett år sedan, och jag tycker att den smakar som Dr. Pepper.

yoanna
0

#4 Jag smakade vanilla för väldigt längesen, men då tyckte ja inte om den. Men ska göra de igen så får ja se om den e god ^^

Isak
0

Jag smakade Cherry Coke för en väldans massa år sedan och tycker fortfarande den är lika god. Vanilla Coke smakade jag och för drygt 7 år sedan då en kompis hade med sig det från staterna. Sen drygt ett år senare lanserades den i Sverige av Coca Cola Sverige och fanns väl i typ ett år. Men nu har bägge kommit tillbaka på allvar verkar det som genom import från USA.

Noterbart är att smaken skiljer sig mellan Vanilla Coke som gjordes och såldes i Sverige och den som är importerad från USA.

Root Beer är en traditionell dryck i USA med smak av sarsaparill och sassfras som använts vid smaksättning av Jenka-tuggummi. Även det är USA-import.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

JMax
0

Inte smakat, visste inte ens att det fanns.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

ssofia
0

Jag avskyr Coca Cola Cherry, Usch!Tungan ute

Anna
0

Inte smakat Cherry, men Vanilla är det godaste som finns Kyss

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

olympiathurfjell
0

Jag har provat den en gång och aldrig mer. Jag tycker mest det smakade kemikalier.

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

JMax
0

Vanilla har jag smakat nu o det var ingen hit det heller.

Det ska vara vanlig cola!!

yoanna
0

Vart köper man Vanilla & cherry nånstans?. Var i sthlm förra veckan på flera olika pressbyrån, 7eleven & coop men fanns ju inte där!? :(

JMax
0

Fick smaka av en kompis vet faktiskt inte vart hon köpt den men jag vet att hon brukar handla på Lidl, Netto o Coop Extra så kanske nån av de?

Ska kolla när jag pratar med henne nästa gång.

Birke
0

Har sett dom här smakerna på City Gross, även fler om jag inte har fel.

Jag hållermig till vanlig cola :P

yoanna
0

Har inte citygross här, har jag för mig (Bor i Örebro)

soetisen
0

Jag har sett dem i några ica butiker. Men dem brukar vara lite undangömda så du får leta lite :P

- Medarbetare på studier.ifokus

yoanna
0

#17 ska kolla lite extra när jag kommer till ica då :P

Birke
0

#17 Ja, man får nästan ha skattkarta på city gross med :P

yoanna
0

Haha.. Jag hittade dom här på Ica, både Cherry & Vanilla. Ska se hur dom smakar ikväll eller något :D

elli-kleo
0

blääTungan ute haha.. inte min smak direkt Flört

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

yoanna
0

#21 Håller med. Smakade Cherry nu och den gick verkligen inte att dricka, men vanilla går att dricka men helst inte. Orginalet ska det va ;)

JMax
0

Finns det mer smaker på cola? Vet att det finns lime eller citron förr men jag gillade inte den heller.

Smaker på ÄKTA Coca Cola snackar vi nu alltså! Tungan uteCool

yoanna
0

#23  Vad menar du med ÄKTA smaker?  :P

Isak
0

#24 Jag antar att hon menar smaker på Coca Cola och inte typ Pepsi, Cuba Cola eller något sådant.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

JMax
0

#24 Precis som #25 skriver, de smaker som finns på Coca Cola inte några andra märken. Finns bara en  äkta cola i min värld!Tungan ute

elyse
0

Det är gott, men jag föredrar vanilj-cola och/eller Mountain Dew.

JMax
0

#27 Vad är Mountain Dew?

elyse
0

#27 Den läsken borde säljas där man säljer andra amerikanska drycker, som Cherry Coke. Här i Uppsala kan man köpa den på de flesta ICA-butiker. Det är en söt citronläsk - underbar! ^^