Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 750 ggr
juliapettersson
0

Hjälp!

Min pojkvän fyller snart 18 år, och jag har ingen aning om vad jag ska köpa! Man vill ju köpa något lite finare, eftersom han fyller just 18, men vad?

I desperat behov av tips!

La_Joz
0

Hm… Ska se om jag kanske kan ge dig lite inspiration åtminstone…

Då min sambo fyller år försöker jag ge honom nåt som han verkligen har nytta utav (och jag med för den delen).

Han har fått en klätterkurs (då jag älskar att klättra), en pulsklocka (bra om han håller sig i trim så jag har nåt fint att titta och klämma på), en rakapparat (det blir så vasst med stubb), ett våffeljärn (han ÄLSKAR våfflor, och vägen till en mans hjärta går via magen), ett silverhalsband (så snyggt och dessutom nåt han kan ha på sig jämt för att påminnas om sin söta flickvän).

Tja, nån slags upplevelse brukar ju vara uppskattat. Är han bilintresserad? Håller han på att ta körkort? Ge han ett par schyssta bilhandskar, eller kanske ett presentkort på en bensinmack!

Ja, du. Det är inte lätt med presenter! Hoppas det löser sig!

Lycka till!

juliapettersson
0

#1, tack så mycket för tipsen!

Jag har funderat på ett halsband, har du lust får du gärna lägga in en bild på det du köpte. Vet inte riktigt vad som är snyggt i halsbandsväg till killar.

Han tränar väldigt mycket, så något som har med det att göra kanske?

Har också funderat på att rama in en förstoring på ett kort av oss två tillsammans, är det bra eller lite "ego"?

La_Joz
0

Jag köpte en pansarkedja till min sambo. Det är ett klassiskt halsband för killar. Snyggt, stilrent. Ett sånt man alltid kan ha på sig. Passar till allt!

Jag hittade en länk där du kan se hur en pansarkedja ser ut:

Pansarkedja 

Hoppas det går bra!

Scandi
0

ett sådant köpte jag till min pojkvän när han togstudenten :) d är jätte fint o så köpte jag matchande armband nu när han fyllde 20 :D tyvärr gick d sönder samma kväll..

La_Joz
0

Scandi: Du hade väl kvar kvittot och gick tillbaka å reklamerade det? Det ska ju hålla för mer än en kväll! Om han inte var helt vild, förstås… Flört

Scandi
0

jepp vi reklamerade det.. d sa att d kunde laga det.. men vi ville ha ett nytt! :)