Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 1016 ggr
Sunrise
0

Vattenfasta mascaror?

Hej alla! Nu till sommaren med värme och vatten söker jag en mascara som sitter bra. Några tips på vattenfasta budgetmascaror? :)

Birke
0

Jag kommer färga mina fransar i sommar, eftersom att jag inte alltid orkar sminka mig på somrarna och för att jag badar så ofta :)

JMax
0

Bra tips Birke! Tror jag faktiskt att jag med ska göra då har jag iaf lite färg på dem.

Min favvo mascara annars är Cliniques, en sån man tvättar bort med 38 gradigt vatten, den är helt underbart bäst! Men tror den är ganska dyr minns faktiskt inte riktigt…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Sunrise
0

Okej, men jag vill inte betala så mycket xD

Och det där med färgning, det vill jag inte göra, för jag har redan mörka fransar och färgningen bleker så att när färgen går ut måste man färga igen D:

neonrosa
0

Jag färgade mina fransar en gång men det blev ingen skillnad alls, blev jättebesviken :/ Dock var förpackningen ganska gammal haha så jag vet inte, färgen hade kanske torkat eller så? Ska iaf ge det ett nytt försök nu i sommar och greja en vattenfast mascara! :)

Elshira
0

Färgning är bara otympligt att göra och jag är i.af ute efter fylligheten med mascara.

Själv har jag använt Max Factors vattenfasta mascara vilken jag tycker har fungerat helt ok. Dock har den (precis som alla andra mascaror i alla prisklasser) en förmåga att hamna under ögonen efter en lång dag bara, enligt butikerna så är de flesta vattenfasta så i.af. Har prövat från 100-600 kr st och alla är lika "dåliga". Häller mig därför till den vanliga icke vattenfasta.

Hakuna matata!

Fiona
0

Jag behöver också hitta en bra vattenfast, nackdelen med doem är att de är så himla svåra att få bort tycker jag! (även om man använder borttagning för vattenfasta)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JMax
0

#5 o 6 Testa Kanebo eller Cliniques vattenfasta 38 eller 39 graders mascaror! De är underbara! Enkla att tvätta av med varmt vatten o sitter annars som berget. Inget kladd med läskig borttagning för att få bort det.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!