Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kändisar-skvaller
Läst 768 ggr
Linda
0

Schlager

Vilka röstar ni på i kväll?

Brukar ni sitta med tidningen i högsta hugg och kryssa i?

-Brukar ni tillochmed ringa in och rösta på er favorit?

/Nyfiken:)

Leffe
0

Ser inte uttagningarna i teve. Jag lyssnar däremot på dem på radion. Då blir man inte påverkad av glamouren omkring låtarna. Får se i kväll vilken låt som är bra. Förra veckan var i mitt tycke en stor bedrövelse

modellflickan
0

Schlager är så tråkigt…

Lullan1
0

Jag är en riktig schlagertok!!! Jag följer allt som har med schlagerfestivalen att göra, t o m i skvallerpressen! Generad Jag laddar upp med godis och chips och bänkar mig framför tv:n i god tid.

Jag har aldrig ringt in och röstat, men är The Ark bra ikväll så får de nog min röst!

Engla
0

Hrm…måste höra låtarna innan jag röstar. Ganska svårt innan dess…

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

La_Joz
0

Jag är ju då en sån där människa som säger att jag inte tycker melodifestivalen är speciellt intressant… Den är utdragen, dåliga bidrag, hemska kläder (jag är en kräsen klänningsskräddare), fula frisyrer osv… Men i själva verket vill jag gärna sitta där framför tv´n och titta på det! Lustigt!

Ungefär som att ingen köper eller läser skvallertidningar annat än hos frisören, men ändå säljer de lösnummer som bara den!

Men!! Idag ska jag inte kolla på melodifestivalen eftersom jag ska iväg på middag hos min bror. (ja, ja… Tv´n kommer säkert slås på där med…)

Ha en trevlig kväll, allihopa!!

CarCar
0

Jag lovar, kvällens melodifestival är helt klart sevärd =)

*schlagerfantast*

mandymoo
0

Jag har lyssnat på bidragen hela dagen *ler* Så jag har mina favoriter till att gå vidare … ;)

bebbe
0

The Ark

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

E_hjo
0

The Ark!!! =D

amand
0

JIMMY JANSON! :)

KajsaM
0

The Ark :D

[mjuue]
0

Cosmo4 x)

Linda
0

#12 Förlåt mig men cosmo4 SÖG!

-Fy vilken flopp låt, men söta tjejer iaf:)

[mjuue]
0

#13 Det är ok! :P Alla får tycka olika…

Matilda_91
0

Bläähk för melodifestivalen! Man ryser ju i soffan.. brr..

änglaflickan
0

The Ark (a), röstade mer än en gång ;)