Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkändisar-skvaller
Läst 1661 ggr
[tiiia]
0

Anna Nicole Smith är död !

Aftonbladet

"Skandalmodellen Anna Nicole Smith är död.   Hon kollapsade i Florida i eftermiddags, uppger advokater för amerikanska tv-kanalen CNN.   Anna Nicole Smith blev 39 år."

Scandi
0

hur dog hon??? hörde d på nyheterna nyss.

Tom
0

Hon kanske dog av dåligt samvete…?

Tom

CBA
0

Jag är faktiskt varken chockad eller förvånad.

Med det leverne hon hade så är det inte underligt att hon tillslut kollapsar…det finns ju gränser för hur mycket stryk en kropp tål.

Nu lär ju hennes "son" bli glad om det nu är hans om ärver pengarna som de så hett stridat om.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

TacoBelle
0

Usch vad sorgligt, hon är ju nybliven mamma. Hoppas det går bra för hennes dotter.

[tiiia]
0

#4 tänkte så jag med.

Sussi
0

VA??

Jag gillade henne! Vad hemskt för hennes barn :(

#2 Vad ska det låtsas betyda?

Celia
0

Hon var så knasig och originell att jag gillade henne. Ungefär som Ozzy, jag älskar den mannen :)

Må hon vila i frid (det fick hon aldrig som levande)…

Tom
0

#6, Sussi, vad menar du med "låtsas betyda"? Jag "låtsas" ingenting. Jag känner inte till hela hennes senare 'kändisliv' men jag känner till att hon gifte sig med en superrik gammal man som dog (nähä) och vips hade hon ärvt hela förmögenheten. I mina ögon är det inte helt snyggt. Den som tror att hon skulle gift sig med honom om han var en gammal fattig man bör nog vakna upp ur drömmen…

Tom

Linda
0

OJ!!!!

-Men …E hon död?!

-Vilken tragisk familje historia stackars dottern får genom lida..antar at vi kommer få läsa mkt om henne om ca 20 år när hon går i mors fotspår av media kåthet?!…

Tragiskt..hoppas dottern får veta vem som är hennes riktiga pappa..

Qabang
0

#3 Sonen är också död, han dog av en överdos för ca 1 år sedan..

Linda
0

#10 Det var väll bara ett par månader sedan sonen dog, ett par dagar efter att dottern föddes.

Tragisk familj…

Qabang
0

#11 Ja det kan mycket väl stämma, har inte koll på exakt datum, bara vet att han är död ialf..

CBA
0

#10 Med "sonen" menade jag Annas avlidne makes vuxna son som är gammal nog att nästan vara hennes pappa…sonen som hon stred om arvet med ;o)

Visst det är väldigt tragiskt egentligen, men hon leve ett väldigt hårt liv. För inte länge sedan bantade hon bort nästan 40 kilo på 8 eller 9 månader med tabletter, hur nyttigt kan det vara?!

Jag är ledsen för hennes 5 månades baby skull som inte i nuläget har någon pappa och där de inte vet vem som kommer få vårdnaden om lilla Danielynn Hope som hon heter.

Annas egen son, Daniel, dog tre dagar efter att hans lillasyster föddes, 21 år gammal…av mystiska orsaker.

Linda
0

#14 Ja fy vilken tragisk historia igentligen..

modellflickan
0

Väldigt trist..Gillade henne med..

RIP Anna Nicole Smith

modellflickan
0

#8 Det begriper vi nog alla att hon inte skulle gjort. Och det hon gjorde är i mina ögon inte fel. Gubben fick en ung snygg tjej (som han annars inte hade fått) Och hon fick massvis med pengar. Bägge var vuxna och spelade med i spelet. Hon är varken den första eller den sista "gold-diggern" Det finns manliga varianter av det med.

lisette
0

jag tycker inte att värdlen lider direkt av att hon dog. otroligt tråkigt för hennes barn bara. de visste tydligen inte vem som var pappan till barnet. kan ni tänka er hur mycket bråk det kommer bli om pengar, vem som ska ha vårdnaden etc…

Sussi
0

#8 Vet inte om du menar att du inte förstod min mening eller vad som var oklart. Jag undrade vad du men ditt inlägg försökte överhuvudtaget säga, insinuera eller ville du bara vara sarkastisk?

Förstår du nu?

bubbelbubbel
0

oj oj oj, jag blir förvånad faktiskt, trodde inte hon skulle kollapsa ! -än.

[mjuue]
0

Ojdå.. stackars barnet :'(

mandymoo
0

Ja det är hemskt - men inget oväntat - sen om det ligger naturliga saker bakom - som att hon helt enkelt missskött sin kropp på alla sätt som det bara går att göra o att den sa tack och stopp… eller om det är annat som hänt - det får vi säkert höra så fort pressen får nys om det…

Tom
0

#19, Men kära Sussi. I mitt svar till dig skrev jag ju exakt vad jag menade. Jag vet inte hur jag ska kunna skriva det enklare än så. Vad var det du inte förstod?

#17, Du får tycka vad du vill. Att försvara beteendet med att även män kan göra så är lite underligt. Ungefär som att det blir ok att göra en dumhet om en man gör samma sak. Borde inte du som kvinna hålla på att det ni kvinnor gör kan försvara sig självt?

Ja ja, jag tänker inte försvara ett uttalade från dig som ger kvinnan lägre status. Eller kanske var det ett misstag att uttrycka dig så?

I mina ögon är vi jämlika.

Tom

Heda
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var en chock för mig,skulle kolla aftonbladet sent igår innan jag la mig och då stog det "Anna Nicole är död"Jag har följt varenda rubrik,artikel med henne som varit,trode inte jag skulle få läsa att hon var död.

Men somsagt,hon hade ju inte det bästa levende man kunde ha.

Först så dör hennes son förra året(september)bara 3 dagar efter hon fått sin dotter,sen dör hon själv….men hon har väl sig själv att skylla:D

modellflickan
0

#23, Nej då, det var inget misstag kära du. Jag ser inget fel i det Anna gjorde. Han fick en ung snygg kvinna och hon pengar. Han var väl nöjd så länge han levde. Hade det varit en ung man istället och en lastgammal kvinna så hade jag tyckt likadant. Det är ingen som helst skillnad. Och läs ordentligt vad jag skriver. Du tolkar tydligen allt som du själv vill. Hmm, lustigt. Nåväl, detta tänker jag inte fortsätta diskutera med dej. Och du, lägg ner din sarkastiga ton. Den uppskattas definitivt inte.

Mangis
0

GeneradTom, jag har nog samma humor som du, för jag tyckte #2 var hilaaaaarius!

Visst är det tragiskt när människor dör men liiite galghumor är väl OK? Om jag trampar på sörjande hjärtan nu så ber jag om ursäkt.

modellflickan
0

Ja Tom är ju sååååå rolig. Helt fantastiskt. (himlar med ögonen)

La_Joz
0

Håller med Mangis och modell_flickan!! Tom, du är toppen!

Min först tanke när jag hörde att Anna har dött var: Lustigt att hon gifte sig med en gammal gubbe för pengarnas skull, och sen går hon och dör själv några år senare. Det hade hon nog inte riktigt tänkt sig…

E_hjo
0

Ja, jag trodde då att tidningarna ljög men efter antal tidningsrubriker så fattade man ju att de va sant… Oskyldig
Tråkigt, hon blev ju inte gammal…

Mangis
0

#27 Vem är nu sarkastisk? Cool

#28 Jag börjar nog bli gammal - trodde att det var länge sedan hon gifte sig med "den äldre mannen", men så har jag inte så bra koll på skvallret heller.

Maja
0

#26 - En till med samma humor här.. ;)

Linda
0

1988 träffade hon den rika J Howard Marshall II Det var han som hjälpte henne med kontakter in i modellvärlden, då var han en av hennes stamkunder på strippklubben Ricks

-Men gifter sig inte med honom förän 1994 då är han 62år äldre.

Källa: www.expressen.se

modellflickan
0

Nej men han är ju verkligen så hilaaaaarius Oskyldig (fniss)

Linda
0

Uppför er flickor och pojkar!

/Magistern

Wanilj
0

hmmm…. min första tanke var att för dotterns vårdnadshavare vart det ju mkt lägligt att först sonen dör och sen A.N.S.. Det finns ju faktiskt ett miljardarv!!!!!!!

Håller med om att det är fruktansvärt synd om lilla bebisen som redan blivit en bricka i ett spel… vem tar hand om henne och hennes intressen…

Linda
0

Åhhh Wanilj!!!

-Berätta hur gick det med bebis!!

-Är du äntligen tillbax!!!

Sussi
0

#23 Du frågade ju vad jag menar med låtsas betyda så jag svarade.

Förstår dock fortfarande inte vad det hade med hennes död att göra, så jag antar att du bara ville vara sarkastisk.

Tom
0

Hej, jag heter "Sussi" och lever mitt liv i en liten box. Tyvärr kan jag inte se ut. Men det gör ingenting, jag är lika glad för det =)

Klart som tusan att jag var sarkastisk! Varför ens fråga?

Modell_flickan, jag tror att det är enklare att du hittar ett annat forum än att att du försöker få mig att sluta med min sarkasm mot vissa typer av beteenden. Sorry!

Till alla er som förstår den bakomliggande humorn i mina inlägg, trots att den kan vara lite tankekrävande ibland:

TACK!  =)

Tom

Sussi
0

#38 Så det är på den nivån vi rör ossFundersam Dit tänker jag inte sänka mig och jag vill inte ge Linda gråa hår här så jag säger tack för mig angående detta.

Vissa kan behärska sig, andra inte… Ha en bra fortsättningen på kvällen Tom Skrattande

Sussi

modellflickan
0

#38 Jag tror nog jag håller mej kvar på detta forum ett tag till hörru.

Tom
0

#40 Bra, för jag vill egentligen ha dig kvar här eftersom du är en motpol till mig och det tycker jag är positivt på ett forum. Att vi inte delar alla uppfattingar är också bra. Tänk vad trist om alla var lika =)  (obs, inte ironi!)

Sussi, om det nu är så att du är medveten om att du inte kan behärska dig. Varför inte ta hänsyn till det när du skriver dina inlägg? Då kanske vi slipper några onödiga pajkastningsdiskussioner här. Bara en tanke…

Mvh

Tom

modellflickan
0

#41 Där sa du nåt Tom. :)

Sussi
0

#41 Kan inte säga att jag har pajkastat dig men det har du däremot gjort gentemot mig, därmed är det du som borde ändra på ditt barnsliga sätt att skriva och kanske ta till lite självbehärskning? tänker på inlägg #38.
Vet att du försöker få mig att se dum ut här inför de andra läsarna och kanske du lyckats också, vad vet jag?

Jag skriver detta inlägg för att jag känner att jag måste försvara mig pga dina inlägg.

[tiiia]
0

hmm om alla bara kan behärska sig så skall nog allt funka.

Tom
0

#43, Javisst, klart att du är helt oskyldig i den här trätan eftersom det är ett känt begrepp att det bara krävs en för att träta… eller om det var två ;-)

Strunt samma. Vill du att det inte ska bli några trätor i framtiden mellan oss tycker jag att du låter bli att kommentera mina inlägg. Du väljer själv.

Tom

Sussi
0

Yes sir, ska säga ja, amen till allt du skriver härefter.

[mjuue]
0

#44 Jo tycker likadant. Respektera varann nu! och vad alla andra tycker och tänker. Ingen har fel.

Tom
0

#46,

Bra, det passar mig perfekt!

Tom

Denna kommentar har tagits bort.
CBA
0

Och DÄR kom påhoppen!!

[tiiia]
0

Linda har du lust att stänga tråden eller så? detta känns liksom inte relevant i ämnet. Bråka kan ni göra via pm om ni nu absolut måste.

E_hjo
0

Ja, vad ska man säga… =/

Tom
0

#49, HAHAHA!! Det där tycker jag är jättekul! =)

Mera mera!

Jag visste att du inte skulle kunna hålla dig. Vad var det jag sa?

Tom

PS. Eftersom SmillasMattes kommentar troligen försvinner snart (eftersom hon inte har förstått skrivreglerna på ifokus) lägger jag in den här så att ingen missar vad SmillasMatte har skrivit.

Citat från SmillasMatte:

"#46 Sussi bry dej inte om Tom och hans kommentarer. Jag tror han bara glömt ta sin medicin. Ignorera honom som jag gör. Människan har tydligen problem."

[mjuue]
0

Vad vill ni att jag ska göra.. låsa tråden? Kan ju göra det.

Men måste egentligen ta kontakt me Linda först.. men det går ju o låsa upp sen om hon vill ;)

pjuck
0

Alltså jag ska inte hymla, jag är en av dem som älskar att gotta mig i andra människors spydiga kommentarer till varandra, men nu känns det lite som att det hela gått lite överstyr och som att detta ämne inte längre behöver vara till allmän beskådan. Lås tråden så länge, det har ju blivit efterfrågat.

pjuck
0
[mjuue]
0

Nu låser jag denna tråd. Så länge. Tills Linda säger vad jag ska göra sen. Nu är detta slutdiskuterat.

Inlägget är låst för nya kommentarer