Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 1021 ggr
Fiona
0

Friis & c/o hos Campadre

Friis & c/o har nu en drive hos Campadre, rejält sänkta priser och snygga väskor. Kika in om ni är på jakt :)

HÄR hittar ni kampanjen

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

soetisen
0

Den sidan ska jag lägga på minnet :)

- Medarbetare på studier.ifokus

JMax
0

Samma här!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

Jätte bra sida! Skrattande

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Midnatta
0

Superbra sida!

Update: Fast nästan allt var ju slutsålt nu :(

Fiona
0

Ja grejerna brukar tyvärr gå åt rätt fort, denna kampanj har ju vart öppen sen 1 april och hade superpriser! Men om man "hänger på låset" så brukar man kunna snappa det man vill :)

Jenny

Midnatta
0

#5 Aha okej :) får väl hoppas att det dyker upp nya kampanjer snart då!

JMax
0

Mm det var lite typiskt men nästa gång ska jag hänga på låset!! Hehe!

Fiona
0

Prenumerera på deras nyhetsbrev så att ni kan vara väl förberedda :)

Jenny

JMax
0

Bra tips!

Sunrise
0

Jag vågar inte ens klicka på länken x)

JMax
0

#10 Är du rädd att börja shoppa?!!

Sunrise
0

#11 Verkligen! D:

JMax
0

#12 Hehe!Tungan uteSkrattande

Fiona
0

Nu har dom en Canada Goose drive, jackor som är väldigt sänkta i priset. Lite fel tid för att köpa vinterjacka kanske men ssamtidigt kan det vara en bra investering för kommande vintrar :) HÄR hittar ni kampanjen

Jenny

JMax
0

#14 Oj, oj!! Rusar direkt!! Jag har just pensionerat min vinterjacka o Canada Goose jackorna går ju aldrig ur tiden!

emelie92
0

Jag vill göra en liten varning för den sajten, Campadre alltså! Det är inte alltid man får sina varor även om man har klickat hem något. Jag vet några som har råkat ut för det.

soetisen
0

#16 Är det innan eller efter betalning?

Sidan var för bra att vara sann…

JMax
0

#16 Trist om det är så .

Om man klickar hem varan i dag så skickar de mellan 23-26 april så de skickar ju inte direkt. Jag har inte blivit medlem på sidan så jag kan inte se om man måste förskottsbetala eller inte men oftast finns det ju flera betalalternativ att välja mellan.

Tyvärr var Goosejackan jag ville ha med slutsåld.

emelie92
0

#17 - Det är innan betalning (tack och lov!) så man blir iaf inte lurad på pengar, men det är trist att göra ett jättebra köp och sedan bli besviken av att inte få produkten!

JMax
0

#17 Det var ju tur det men snacka om att jag skulle bli sur om jag gör världens fynd sen inte får nått…kanske man avstår från att köpa andra saker medans man väntar med så blir man ännu surare för att man missar dem oxå.

soetisen
0

#19 och #20, Nej det skulle verkligen vara irriterande om man tror att man ska få nått men inte får det :/

Emelie-G
0

J*vlar sicka bra priser på gåsjackorna! Förvånad

Fiona
0

#22 Yep! Här kan vi snacka kap Skrattande

Jenny

JMax
0

Ja fast tyvärr finns inga kvar…

Sunrise
0

Ville bara säga att canada goosejackorna är gjorda på päls från djur som fått lida mycket.

emelie92
0

Jag har hört att goosejackorna har dun från gäss som plockas levande och att pälsen på huvan är från varg. Vet inte om det stämmer dock!!

Sunrise
0

#26 Det var ett repotage i Härliga Hund om päls, och där stod det att gässen plockas levande. D:

Fiona
0

#26 Usch då!!!

Jenny

JMax
0

Nämen fy! Samma som med duntäcken alltså. Såg reportage om duntäckena men jag tänkte inte så långt som till dunjackor…

ssofia
0

Jag köper inget som innehåller dun längre, jag vill inte bidra till att fler djur plågas.. Obestämd

Sunrise
0

#30 Bra! Jag köper inte heller något med skinn, päls eller dun!

JMax
0

Skinn köper jag ju en del, väskor o skor bla. Finns det någon märkning så man kan se att det har gått "bra" eller "rätt" till med läder/skinnvaror?

Fiona
0

Förhoppningsvis har ju skinnet man använt kommit från ett djur som har slaktats. Alltså att man tar till vara på köttet och inte bara skinnet

Jenny