Hur får jag tag på den?
Letar efter en klänning som jag ska ha på mina fastrars dubbelbröllop i sommar. Tänkte ha en klänning som man kan ha annars också. Och här är min dröm, spana in http://www.bubbleroom.se/product/dolce-gabbana-dg/29295/ruffle-silk-dress-dg.aspx Nu till det lilla lilla problemet, den finns inte att betälla i min storlek. Jag brukar vanligtvis ha L eller till och med XL i klänningar. Det är inbyggd BH i klänningen och jag har stoooora boobisar också. Så därför måste jag ha den i större storlek. Mailade bubbleroom om de kanske kunde ta hem en i större storlek, men de har inte svarat så jag tror de har struntat i min fråga. Sen är jag inte säker på om D&G ens tillverkar kläder i L / XL?
Åhh hur ska jag få tag i den?
Det är en väldigt fin klänning måste jag säga, hade jag pengarna hade jag lätt klickat hem den!
Jag har dock svårt för det här med kläder över nätet, jag vill gärna prova mina kläder innan jag köper dem.. och särskilt då det handlar om så mycket pengar för ett plagg.
Om jag får komma med en personlig invändning tycker jag det är lite väl urringat för ett bröllop, man vill ju inte tävla med bruden om uppmärksamhet 
Jag vet inte hur det är med märkeskläder och större storlekar, men jag kan tänka mig att man får göra någon sorts specialbeställning till ett dyrare pris, eftersom de större plaggen innebär mer tyg.
Ja visst är den fin :) Nu har ju hon på bilden "puffat" upp sina bröst en del också, men kanske kunde haft en tubtopp linne under som går upp liite mer. Det är så tråkigt att den inte gick att beställa från där. Men de borde väl iaf göra kläderna i storlek 42?
Ja, jag tycker de borde göra dem i alla fall minst upp till 42, jag har själv stora bröst och hatar då kläder sitter för tajt osv, man kan ju inte andas.. 
Haha nej det kan man faktiskt inte:P Fick svar från bubbleroom nu och de kan inte ta hem fler än de de redan har :( aja! får leta vidare! :)
#5. Vet du i vilken äffär den finns i? :D :D :D