Lördag
Underbart tycker många att det nu är helg!
-Jag önskar er alla en riktigt bra lördag:)
-Själv ska jag åka till stallet och visa c-ponnyn sedan ska jag hem och gosa med familjen.
-Vad ska ni andra göra?

Jag ska ut och springa med sambon när han kommit hem från jobbet. Därefter ska vi laga en god riktigt god middag, nämligen en kreolsk gryta. Min favorit! Senare ikväll ska jag och syrran ut och göra stan osäker som det så fint sägs. 
Ska på födelsedagskalas hos syskonbarn

:) , Ja ska precis ut till stallet o fixa o sedan rida Molly o tömköra Skrållan : P , Sen ikväll blir det tv :P
Jag ska ligga nedbäddad med feber :( Åland fick bli uppskjutet, och så hoppas jag att jag är lite piggare imorgon.

Jag ska göra något så underbart som att plugga! suck…
Sen stänga in ny hage till pållarna.
Idag ska jag bara ta det lungt, städa och pyssla lite här hemma.
Imorgon blir det barnkalas, sonen fyller 6 år och det blir kalas med glass, maränger och chokladsås! *mums*
Idag blir det en filmkväll (2 filmer skall ses) tillsammans, med bror, hans vän och min pojkvän.
Har köpt massa skidgrejer :D Ska ju till kungsberget ;)

Jag har varit hos frisören och klippt mig, och nu ska min sambo och jag till Alingsås för familjens årliga julmiddag
.
Jo, det är så att istället för att byta julklappar så träffas vi runt jul och går på nån fin restaurang och käkar lite god mat. Nu i julas så var alla utspridda i vårt avlånga land, så vi fick skjuta fram det tills idag! Men, jag tror inte att vi kommer äta julmat… 

Har varit på årsmöte och blivit vald till föreningens ordförande. Skrämmande, men spännande. Innan dess en skön promenad med pållen och efter mötet en årsfest med trevliga klubbmedlemmar. Nu ska jag sova. Godnatt alla glada!