Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kändisar-skvaller
Läst 332 ggr
Linda
0

Flopp om vi inte vinner!

The Ark e så självsäkra att de utalade detta.

-Vad tror ni?

De är lite för ego..anser jag, killarna exempelvis applåderade sina egna scen kläder..

Spänannde att se dem i morgon, först då kan man ju ig uttala sig om de har rätt eller inte.

/Linda

Linda
0

Vilka av er tittar i kväll (skriver i kväll eftersom det är morgon för mig nu:)?

Heda
0

Jag kommer att kolla;)

RubHel
0

Självklart ska man titta på det :)

Lullan1
0

Jag tycker att de är coola! Hoppas att de vinner hela balunsen!

Faxlin
0

Jag tycker det låter lite väl kaxigt att säga så. men samtidigt så måste de ha självförtroende för att gå upp och göra ett bra framträdande. Så vem vet, hoppas jag kommer ihåg att titta ikväll.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

hmm får man kanske ifråga sätta aftonbladets sk citat? det är inte första gången de vrider till saker faktiskt.

T.ex när en man blivit skjuten i linköping så kunde man läsa på aftonbladet att han hade allvarliga skador då han blivit skjuten 5ggr (varav en ggn i pannan) och vårdades på sjukhus. 

Dagen efter kunde vi däremot i corren (våra lokala tidning) läsa att en man hade blivit skjuten med en luftpistol fem ggr och hade fått ett skrubbsår i pannan och efter en kort undersökning på sjukhuset hade han fått åka hem igen.

La_Joz
0

Jag håller med dig, Lullan1!

Killarna kanske är lejon allihop! Lejon har ju bra självförtroende, och dessutom förmågan att kunna driva lite med sig själva! Jag hade förmodligen också sagt nåt sånt för att peppa mig själv om jag skulle va med! (Jag sjunger inte så bra, så ni behöver inte oroa er för att jag skulle ställa upp!)

Vi får väl se ikväll hur bra de egentligen är!

CarCar
0

Jag var och tittade på genrepet igår och The Ark var riktigt bra (kanske ska tillägga att jag är väldigt förtjust i The Ark) Men hela startfältet var outstanding mot förra omgången, jag satt och njöt hela tiden och kände att det verkligen var en riktigt schlagertävling för en gångs skull. Behöver jag nämna att jag ska sitta bänkad framför tv:n ikväll med? =)

mandymoo
0

Ja nu när man hört dom o dom andra o sen sett dom så kan jag hålla med killarna *ler*…. vinner dom inte eller ska vi säga går dom inte till final så vete tusan vad dom som röstar håller på med ;)

bebbe
0

Japp. dom gick till finalGlad

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Lullan1
0

Wiiiii! De var bäst!!! Jag tyckte helt klart att The Ark och Marie Lindberg skulle gå till final, jag bara rös när hon satt där alldeles ensam på scenen med sin gitarr och sjöng vackertGlad….

E_hjo
0

Hejja The Ark, The Ark!!! =P

MiaMaria
0

The Ark va så himla super, eller ja låten om man slipper se dom ;-) Starkt gjort av "lärarinnan" btw =)