Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsäljes-köpes
Läst 805 ggr
JMax
0

Kläder säljes

Nu har jag lagt upp nya auktioner. Blandade storlekar, både gammalt o nytt o mera kommer!

http://www.tradera.com/auktioner/Johannan78

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
0

Nu har jag lagt upp mer o mer kommer…Alla dessa auktioner går ut på onsdag den 14/4.

candycandye
0

Åh hade du sålt dem utanför tradera hade det vart Mycket saker jag var sugen på! Grymt snygga kläder och i passande storlek för mig! Lycka till:)

JMax
0

#2 Varför inte buda på Tradera? Många saker ligger ju på bara en krona o det är inte långt tid kvar innan de går ut.

candycandye
0

Det är väll mer frakten som kan bli dyr…

Belindaa
0

#4 Så dyr brukar inte den bli :) Det mesta jag har varit med om är nog ca. 50:- tror jag, och det för en jacka :)

JMax
0

Fast frakten tillkommer ju ändå om man inte bor nära varandra. Jag kör efter postens lista efter gällande viktgränser o samfraktar. Köpte en sak för ett tag sen o betalade 30:- i frakt när det igentligen skulle kosta 6:-…det tycker jag är taskigt…jag såg det inte förrens jag vunnit heller så det var ju mitt fel, hade inte budat om jag sett det.

JMax
0

Å så anger jag frakten i auktionen med så man vet innan hur mycket det blir!

candycandye
0

Lite så jag menar, såg en jättesnygg tröja du hade, inga bud men frakten gick ändå på 15 och sen var de ju mer saker man hade velat ha hehe Men skulle du sälja utanför tradera så får säg till:)

[Mova]
0

http://www.tradera.com/Nya-jeans-Lindex-strl-44-auktion_163103_110852295 Dom byxorna. Är dom raka i modellen eller är dom Liksom utsvängda i benen? Är det strech eller vanliga jeans? =)

JMax
0

#9 De är raka i benen, 100% bomull så det är ingen stretch.